کد خبر: ۷۹۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی رفتارها و به در و دیوار زدن‌ها برای غلبه بر پرسپولیس را که می بینیم، دلمان برایشان می سوزد.
برای غلبه بر پرسپولیس به در و دیوار می‌زنند/ بزرگتر از دربی در ایران داریم؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی رفتارها و به در و دیوار زدن‌ها برای غلبه بر پرسپولیس را که می بینیم، دلمان برایشان می سوزد. امیدواریم راه های دیگری را برای رسیدن به موفقیت در پیش بگیرند.از این پس حرف های ناصواب را هم بی جواب نمی گذاریم و هشدار می دهیم که پاسخ ما فقط رسانه ای نخواهد بود و حقوقی هم پیگیر مسایل خواهیم شد.

 

 پندار خمارلو که در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل پارس جنوبی و بعد از آن در گفتگو با سایت رسمی پرسپولیس، در خصوص ادعاهای کذب که قابل پیگرد هستند، صحبت می کرد، اظهار داشت: ما گفتیم داوری‌ها را آنالیز کنید، اما بقیه تیم‌ها دست پیش را گرفته‌اند که پس نیفتند. به لطف پرسپولیس بین تیم‌ها وحدتی ایجاد شده است و همه پشت هم درآمده اند و هدف واحدی را دنبال می کنند.ما گفتیم داوری‌ها را آنالیز کنید و هر جا به ضرر ما بوده، امتیازاتی که از دست داده ایم را به ما بدهند و اگر حقمان نبوده و حق تیمی پایمال شده امتیازی که گرفته ایم را کسر کنند. سه سال پیش داوری‌ها به ضرر پرسپولیس بود، صحنه‌هایی مثل برخورد توپ به سر بنگر و رضائیان که پنالتی گرفته شد. امتیازات دیگری را هم در آن فصل به خاطر این قبیل اشتباهات از دست دادیم. همان سال با اختلاف دو گل نایب قهرمان شدیم در حالیکه اگر یک امتیاز می‌گرفتیم، قهرمان می‌شدیم.  سال بعد از آن نیز همینطور بود ولی پرسپولیس به قدری مقتدر بود که کسی درباره اش حرف نمی زد. فصل قبل هم، با این شرایط روبرو بودیم و قهرمانی ما عقب افتاد. این ده سال را بررسی کنیم، فوتبال ایران، قربانی تر از پرسپولیس نداشته است.هیچ عقل سلیمی نمی تواند منکر این واقعیت بسیار تلخ در فوتبال ایران شود.


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه افزود: ما تنها تیمی هستیم که با وجود فقدان حضور ملی پوشان در روز فیفا مجبور به بازی می شود. روز گذشته مهدی رحمتی اشاره‌ای به داوری‌ها داشت. خیلی به عقب نرویم. آیا آرمین سهرابیان نباید در دربی امسال اخراج می‌شد یا خطای پژمان منتظری روی علی علیپور خطای پنالتی نبود؟ بزرگتر از دربی در فوتبال ایران داریم؟ اگر اشتباهات سهوی داور که همه کارشناسان روی آن ها اذعان داشتند، نبود. الان ما دو امتیاز بیشتر داشتیم و آن ها یک امتیاز کمتر. فشارها و بحران شکست بعد دربی را هم داشتند که شاید امتیازات دیگری را از آن ها می گرفت. آیا در دربی قبل از آن هم باز اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس نبود که نتیجه به سود استقلال تغییر کرد؟ واقعا متعجب هستم که بعضی از این افراد که در این چند وقت اخیر مطالبی را مطرح کرده اند درباره مردم، رسانه ها و در کل افکار عمومی چه فکری می کنند که با این اطمینان خاطر هر آن چه می خواهند می گویند؟

 

او اضافه کرد: سیاست باشگاه تا کنون، احترام به داوری و برنامه های سازمان لیگ بوده، اما وقتی می بینیم از این احترام ما سوء استفاده‌ می‌شود و تازه طلبکار هم هستند، رویه دیگری را در پیش می گیریم. از این پس، به همه این ادعاهای واهی پاسخ می‌دهیم. روز گذشته برای اینکه تمرکز تیم به‌هم نریزد، جواب ندادیم، چون متوجه شده ایم؛ یک جریان سازماندهی شده شکل گرفته است تا ما را درگیر این مسایل کند.  با توجه به اینکه مقابل دوربین‌های رسانه ملی، تهمت زده‌اند، حق شکایت برای ما محفوظ است. ما تاکنون نگفته‌ایم تیم‌های دیگر چطور می‌برند یا یکی دیگر از حریفان ما، چطور با پنالتی که برای‌شان گرفته شد، نساجی را شکست داد.  قصد هم نداریم فهرست کنیم، اما از اینکه موضع نمی‌گیریم، آن ها هم سوءاستفاده نکنند. از این پس هیچ حرف ناصوابی را بی جواب نمی گذاریم. البته هشدار جدی می دهیم که پاسخ های ما از این پس فقط رسانه ای نخواهد بود که فکر کنند یک حرفی را هر قدر هم بی منطق باشد می توانند مطرح کنند. بلکه به شکل حقوقی هم وارد عمل خواهیم شد و طی یکی دو روز آینده در باشگاه تصمیم گیری خواهد شد کدام موارد را از مراجع ذیربط دنبال کنیم.

 

خمارلو در پایان گفت: گاهی دلمان برای حریفانی که اینطور نا امید شده اند و این گونه خودشان را به آب و آتش می زنند تا با چنین ترفند هایی از پس رقابت با پرسپولیس بر بیایند ، می سوزد.  ما وحدت و اتحاد داریم و حضور برانکو در پرسپولیس نقطه قوت است . آن چه باعث شد که اینقدر قدرتمند شویم همین اتحاد، همدلی، حضور ایوانکوویچ، غیرت و فداکاری بازیکنان و حمایت هواداران بوده است. هیچ ابایی نداریم که اسرار موفقیت خودمان را بگوییم. یک راز بزرگ ما شرافتمند بودن است. در هر شرایطی حتی در زمان شکست، شرافت خودمان را حفظ کردیم. همانطور که امروز و خیلی روزهای دیگر هم  حریفانی شرافتمند داشتیم. از راز های دیگر ما این است که در تمام این مدت با وجود تمام بلاهایی که سرمان آوردند بهانه جویی نکردیم. حتی وقتی که برخلاف تمام موازین حرفه ای و بین المللی مجبور به بازی در روز فیفا شدیم. اول بازی کردیم و بعد در نهایت گلایه ساده ای را مطرح کردیم. در تمام این مدت برای گذر از سد یک حریف یا رقیب به تخریب آن یا جریان سازی علیه آن نپرداختیم. ما حیرت زده هستیم که همه می بینند مسیر موفقیت ما از کجا گذشته است و باز از مسیرهای دیگری می روند. اگر همچنان بر این مساله اصرار دارند اشکالی ندارد ولی برای اینکه پرسپولیس را تخریب کنند باید اتحاد و همدلی آن، برانکو یا هوادارانش را بگیرند. البته شک نداریم که برای این ها هم نقشه ریخته اند و در این مدت برای از بین بردن این مثلث کم تلاش نشده است. به نوشته مهر، امیدواریم بعضی، برای مقابله با پرسپولیس راه های دیگری را امتحان کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: