کد خبر: ۷۹۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل شایسته کسب سومین قهرمانی متوالی لیگ برتر است.
کلانی: پرسپولیس شایسته سومین قهرمانی است/ مدیریت باشگاه تق و لق شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حسین کلانی در مورد پیروزی سه بر یک پرسپولیس  مقابل پارس جنوبی گفت: بازی خوبی بود پارس جنوبی هم بازیکنان جوان، با انگیزه و مربی خوبی دارد. برای این بازیکنان جوان بازی در ورزشگاه آزادی و تماشاگران پرسپولیس  سخت بود به هر حال پرسپولیس  به پیروزی رسید.

 

وی افزود: این برد به خاطر مسائلی که در ۲-۳ هفته اخیر پیش آمده بسیار ارزشمند است. مدیریت باشگاه تق و لق شده است. گرشاسبی به خاطر قانون بازنشستگی استعفا داد یا مجبور به برکناری شد. این شرایط روی تیم فشار روانی ایجاد می‌کند هرچند آقای کاشانی و عرب سعی کردند لطمه‌ای به باشگاه پرسپولیس نخورد. به نوشته پرسپولیس نیوز، کلانی گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم با جذب بازیکنان جدید شرایط بهتری خواهد داشت و قدرتمندتر می‌شود. ضمن اینکه مدیریت باشگاه هم سامان می‌گیرد و قطعاً پرسپولیس به سومین قهرمانی که استحقاقش را دارد می‌رسد. پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است. کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد برانکو هم جوانگرایی را شروع کرده و همه برای کسب سومین قهرمانی متوالی مصر هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: