کد خبر: ۷۹۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۲۳
رییس کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که نباید FATF به موضوع اختلافی در کشور تبدیل شود، اظهار کرد: منتقدان به FATF دغدغه امنیت ملی را دارند که باید آنها را قانع کرد.
فلاحت‌پیشه: نباید FATF به موضوع اختلافی در کشور تبدیل شود
به گزارش خبرداغ، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه با اشاره به صحبت‌های اخیر رییس جمهور درباره مخالفان پیوستن به گروه اقدام ویژه مالی  (FATF)، گفت: نباید FATF تبدیل به موضوع اختلافی در کشور شود.

وی افزود: ما تلاش کردیم در حرکت اجماعی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) به عنوان بخش مهمی از 41 سوال FATF را با حضور تمامی دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه بررسی کنیم؛ حتی در زمان رفع ایرادهای شورای نگهبان هم این روال را در پیش گرفتیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اعتقادم بر آن است که بخش اعظمی از منتقدان به CFT و FATF کسانی هستند که دید واقع‌گرایانه دارند. کما این‌که نگاه‌های توام با انتقاد نسبت به FATF بعد از برجام جدی‌تر شد، چون حق ایرانی‌ها به صورت آشکار در برجام نادیده گرفته شد. برجام از معدود توافقات بین‌المللی ایران بعد از انقلاب بود که با بازیگران مختلف و در راس آن آمریکا منعقد گردید.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: آمریکا در برجام نشان داد که اعتماد به این کشور نتیجه لازم را نداد. آمریکا کارشکنی کرد و از طرف دیگر کشورهای دیگر به خصوص اروپایی‌ها هم به تنهایی نتوانستند کاری انجام دهند، همه این روند باعث شد که ما حق‌شرط‌های قوی را در CFT لحاظ کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: براین اساس دلیلی ندارد موضوعی که دارای راهکار قانون‌گذاری است تبدیل به امر اختلافی شود رییس جمهور هم نباید در قبال این مسائل وارد فضای اختلافی شود و به گونه تحقیرآمیز با منتقدان رفتار شود. منتقدان نظرات خاص خود را دارند که باید آنها را قانع کرد نه این‌که با آنها با تحقیر صحبت کرد.

رییس کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منتقدان FATF تجربه برجام را در مقابل خود دارند که ایران تعدیل‌ها و تاخیرهایی در برنامه هسته‌ای اش را انجام داد، اما به حقوق خود نرسید، لذا منتقدان دغدغه‌ای نسبت به FATF داشته که در این شرایط باید فارغ از فضای تقابلی به صورت اجماعی کار را پیش ببریم.

فلاحت‌پیشه اضافه کرد: بنده نشنیده‌ام که تاکنون کسی بگوید با FATF اسلام زیر سوال می‌رود، ولی این را می‌دانم که نقادان نسبت به امنیت و منافع ملی دغدغه داشتند که ما هم با همین نگاه یکسری شروط و حق تحفظ‌ها را در CFT لحاظ کردیم تا این دغدغه‌ها رفع شود.

وی در پایان اظهار کرد: این‌که با الحاق به FATF مبادلات گران و یا ارزان می‌شود را هیچ‌گاه نمایندگان دولت در جلسات کارشناسی مطرح نکردند و تمامی صحبت‌ها بیشتر ناظر بر دفع ضرر بود، لذا اگر گزارشی در این باره وجود دارد لازم است به کمیسیون امنیت ملی به عنوان متولی بررسی CFT داده شود.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
فروش سلاح به عربستان توسط آمریکا و کشورهای اروپایی نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است.
آمریکا همراه با چند کشور اروپایی دیگرانواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض می کند.
آمریکا و کشورهای اروپایی نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهند.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
اروپا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
کارنامه آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی در منطقه حیله گری و پرورش تروریسم
رزمنده ایرانی با انتقاد از سیاست دوگانه امریکا درمنطقه بویژه صدور قطعنامه دیر هنگام و صوری مجلس سنای آن کشور بر علیه جنایات آل سعوددر یمن تاکید کرد : کارنامه امریکا در منطقه در همه تاریخ ،دو رویی و حیله گری و رواج ناامنی و تروریسم بوده است.
در سخنانی به صدور دیرهنگام قطعنامه مجلس سنای امریکا علیه جنایات سعودی در یمن ومجرم بودن ولیعهد آن کشور در قتل روزنامه نگار منتقد میانه آن کشور جمال خاشقجی
امریکا با سرپوش گذاشتن و چراغ سبز در کشتار مردم مظلوم فسطین ، افغاستان، بحرین و یمن برای توجیه سیاستهای شیطانی خود و فشار افکار عمومی دیر هنگام و پس از بر ملا شدن خوی درندگی و ضد انسانی آل سعود چنین قطعنامه را صادر می کند.
امروز به غربی‌ها می‌گوییم چندقرن ستم‌ به ملل مظلوم ، گریبان شما را می‌گیرد و این آشوب هایی که در فرانسه دیده می شود، نخستین نشانه‌های قیام ملت های مظلوم است.
به کشورهای غربی توصیه میکنیم به جای دخالت در امور کشورهای مسلمان و مظلوم ، به فکر حل مشکلات خود باشند و به جای تحقق حقوق بشر (در سوریه و یمن و بحرین و ...) به فکر تحقق حقوق بشر در جوامع خود باشند.
امروز نظام جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد که اشکالات جوامع غربی را به آنها نشان دهد تا این کشورها بفهمند راهشان در دخالت در امور دیگر کشورهای مظلوم کاملا اشتباده وغلط است.
تصویب دو قطعنامه ضد عربستان در سنای آمریکا
سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات سنا با تصویب دو قطعنامه به پایان حمایت نظامی این کشور از عربستان در جنگ یمن و مسئول شناختن ولیعهد سعودی در قتل خاشقجی رای دادند.
مجلس سنای آمریکا پیش نویس قطعنامه توقف حمایت نظامی از ائتلاف متجاوز به یمن و یک قطعنامه دیگر درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی را به تصویب رساند.
قطعنامه‌ اول که با ۵۶ رأی موافق و ۴۱ رأی مخالف به تصویب رسید، اتمام حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوز به یمن را خواستار است.
جنگ عربستان علیه یمن که با حمایت آمریکا و انگلیس از فروردین سال ۱۳۹۴ آغاز شده، تاکنون ده‌ها هزار کشته بر جا گذاشته است. روزنامه واشنگتن‌پست سوم آگوست ۲۰۱۸ نوشت: که آمار کشته‌ها از ۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.
حملات ائتلاف آمریکا به سوریه در نوامبر 57 کشته به جای گذاشت
در حملات ماه نوامبر /آبان ائتلاف آمریکایی به استان دیرالزور در شرق سوریه 57 غیرنظامی کشته شدند.
دستکم 9 تن در حملات ائتلاف به شهر هجین دیرالزور در سوم نوامبر / 12 آبان کشته شدند، همچنین 3 کودک در روستای الشعفه در شرق این شهر در همان روز جان خود را از دست دادند.
همچنین دستکم 10غیرنظامی که گفته می شود پناهجوی عراقی بودند در شهر هجین در 8 نوامبر / 17 آبان و 7 غیر نظامی دیگر از جمله 4 کودک در حمله ائتلاف در 10 نوامبر به این شهر کشته شدند.
18 غیرنظامی همگی عضو یک خانواده در حمله هوایی ائتلاف آمریکایی به خانه آنها در حومه استان دیرالزور کشته شدند و10 غیر نظامی دیگر در بمباران بیمارستانی در روستای الشعفه در 29 نوامبر/8 آذر نیز کشته شدند.
تروریست های داعش را در عملیاتی که از 11 سپتامبر / 20 شهریور با حمایت حملات هوایی از شرق استان دیرالزور آغاز و تاکنون ادامه دارد بیرون کنند در حالی که نیروهای دولتی بخش غربی دیرالزور را به تصرف خود درآورده اند.
جمهوری اسلامی ایران توان مقابله با دشمنان را دارد
دنیا بداند که امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی توان مقابله و رویارویی با دشمنان را دارد و در این راه نیازی به بمب اتم ندارد.
آمریکا کشورمان را تهدیدی برای شرکای حلقه به گوشش در منطقه خاورمیانه می داند.
عدم موافقت شورای امنیت با آمریکا نشان دهنده بی اعتباری بین المللی آمریکا در زمان ترامپ است چون امروز کشورهای اروپایی هم پیمان آمریکا برای گفته های او ارزشی قایل نیستند و در دنیای سیاست این یعنی شکست و مرگ سیاسی برای سران کاخ سفید است.
آمریکا زمانی تمام قدرت خود را سازمان ملل و شورای امنیت می دانست ، اما امروز این نهادهای بین المللی هیچ گونه همکاری با آمریکا ندارند.
امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ساخت بمب اتم را حرام می دانند و رعایت این فتوا بر همه ملت ایران واجب است.
آمریکا به عنوان مدعی دروغین حقوق بشر ، این حقوق را تنها برای هم پیمانانش و سران کاخ سفید می داند که به جنایات و نسل کشی مسلمانان بیگناه دست می زند اما باید بداند که نابودی از آن کفار خواهد بود.
صنعت موشکی ایران قدرت دفاعی و بازدارنده است
صنعت موشکی ایران یک قدرت دفاعی و بازدارنده است و یکی از مولفه های اصلی استقلال کشور، ضامن امنیت و ثبات نظام اسلامی است.
یکی از عظیم ترین جنایت دشمن در این دوران، بمباران و ویران سازی شهرهای ایران به ویژه دزفول بود که مردم این مناطق شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.
دشمنان از امکانات و تجهیزات جنگی آن زمان ایران آگاهی کامل داشتند و آمریکا و دیگر کشورهای جهان پیشرفته ترین تجهیزات جنگی را در اختیار عراق گذاشتند.
اگر کشورمان در آن موقعیت جنگی تعدادی موشک پیشرفته و تجهیزات بیشتری در اختیار داشت، به طور یقین می توانست دفاع بهتری داشته باشند.
اکنون برخی ها، ددمنشی و به عبارتی دست مخملین دشمن فریبکار را به دقت نمی بینند و بر قدرت دفاعی چندان معتقد نیستند.
آمریکا همواره از مذاکره با ایران سخن گفته در حالی که بارها پیمان شکنی این کشور و دولتمردان آنها در مسائل مختلف به ویژه برجام مشخص شد و هرگز قابل اعتماد نیست.
هم اکنون آمریکا بحث موشکی که قدرت دفاعی هر کشوری محسوب می شود را مورد توجه خود قرار داده در صورتی که اگز قدرت دفاعی موشکی ایران نباشد آمریکا برای حمله به این کشور یک ساعت هم درنگ نمی کند.
آمریکا می داند که قدرت و صنعت دفاعی کشورمان به هیچ کشوری وابسته نیست و علم، فناوری و تکنولوژی و ساخت آن توسط جوانان دانشمند و غیور کسب شده است.
فرانسه خود مهد دموکراسی در جهان است درحالی که با نگاهی به گذشته می توان جنایات آن را در قتل عام مردم مسلمانان به ویژه کشور الجزایر به خوبی مشاهده کرد.
فاصله طبقاتی و تبعیض در این کشور موجب شده مردم با عنوان جلیقه زردها در خیابان ها مطالبات خود را اعلام کنند که با برخورد نیروهای امنیتی و دستگیری معترضین مواجه شده اند.
مردم معترض یا همان جلیقه زردها 2 مطالبه اصلی خود یعنی عدالت اجتماعی و دیگری عدالت اقتصادی را خواستار هستند و این در حالی است کشورهای اروپایی در ارتباط با این وقایع سکوت اختیار کرده اند.
این درحالی است که تجمع های کوچک کارگری و صنفی در ایران به سرعت و با هیجان بیشتری در رسانه های دنیا و شبکه های اجتماعی منتشر می شود.
غربی ها حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
فرانسه و آمریکا و کشورهای غربی مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.
ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و اینها نخستین نشانه های قیام ملتهاست و امروز یا باید تسلیم شوید و یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
آمریکایی ها سالهاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درمانده اند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
آمریکایی ها تحریم های ظالمانه را علیه ایران و جهان حاکم کرده اند، اما روزی محاکمه شده و ملت های مظلوم و آزادیخواهان جهان بر آنها غالب و حاکم می شوند.
پلیدی آل سعود برای ملت های دنیا ثابت شده است
پلیدی و خبیث بودن آل سعود برای ملت های دنیا و به ویژه مسلمانان ثابت شده است.
با گذشت حدود چهار سال از آغاز حمله نظامی آل سعود به یمن کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده اند.
آل سعود ادعای خادم بودن حرمین شریفین را دارد در حالی که با حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی انواع جنایت های غیرانسانی را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب می شود.
کشتار و آوارگی صدها هزار نفر و افزایش روزافزون قحطی و انواع بیماری ها تنها بخش ناچیزی از خسارت های وارده به ملت مظلوم یمن از زمان آغاز حمله نظامی آل سعود به این کشور اسلامی است.
ماموریت عربستان، "حفظ و توسعه صهیونیسم در منطقه" است
آلسعود دشمن اسلام است، چون میخواهد یهود صهیونیسم را در منطقه نگه دارد و توسعهاش بدهد؛ این ماموریت عربستان است.
امروز عربستان میلیاردها دلار هزینه میکند فقط برای مقابله با انقلاب اسلامی و صراحتا هم این را میگوید.
مقام معظم رهبری با صراحت و روشنی بیان میکنند که آلسعود برای مقابله با اسلام بهوجود آمده و دستگاه اطلاعاتی انگلیس با محوریت صهیونیستها، آلسعود و وهابیت را در جزیره العرب بهوجود آوردند.
شهرک سینمایی هالیوود مجموعهای است که اساس آن برای مقابله با اسلام توسط 40 صهیونیست یهودی به وجود آمده و کتاب امپراتوری هالیوود خاطرات این 40 نفر است؛ این کتاب را خوب بخوانید و ببینید صهیونیستها برای رسیدن به هدفشان تا کجا ایستادهاند و مقاومت میکنند.
امروز شاهدیم موج گرویدن به اسلام چندین برابر شده و عصبانیت دشمن هم از این موضوع است.
گر مقاومت را در دنیای اسلام در برابر توطئه استکبار میبینیم، درسش را از آموزههای پیامبر(ص) و قرآن گرفته و این مجموعههای ارزشمند تحت عناوین مختلف حزبالله لبنان، حزبالله یمن، لشکر فاطمیون و سایر مجموعههای دیگر، استکبار را به وحشت میاندازند و در حال جلو رفتن هستند.
مقام معظم رهبری در 12 آبان امسال فرمودند آمریکا رو به افول و فروپاشی است و فرمایش ایشان دقیقا براساس مطالعات علمی است؛ زیرا با جستوجوی کلمه "آمریکای در حال فروپاشی" مقالات بسیاری توسط هیات علمیهای دانشگاههای آمریکا به دست میآید.
بیش از 70 درصد این مقالات دلیل فروپاشی آمریکا را انقلاب اسلامی و اسلام ناب میداند و نکته دردناک اینجاست که در جمهوری اسلامی که ثمره انقلاب اسلامی است عدهای چشمشان به آن سوی آب و کدخداست؛ اما من این را بگویم که مدیریت ارزشمند ولیفقیه است که این توطئهها را یکی یکی نقش بر آب میکند.
انقلاب اسلامی در این چهل سال با توطئههای دشمن روبهرو بوده و هست، تا زمانی که شعارها تکرار شده و مقام معظم رهبری مسیر را مدیریت میکنند، توطئهها تمامشدنی نیست.
رژیم سعودی توان مقابله با یمن را ندارد.
رژیم صهیونیستی توان مقابله با حزب الله را ندارد.
رژیم اشغالگر قدس توان مقابله با حزب الله لبنان را ندارد و اگر گستاخی کند پشیمان خواهد شد.
در یک دهه گذشته اسرائیل در برابر توان بازدارندگی لبنان قرار گرفته و در حال بازسازی قدرت خود در سایه شکست و پیامدهای آن است، ولی هرگز در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهد شد.
شکست آمریکا در رسیدن به اهداف تحریم ها به حدی رسیده که اکنون هم پیمانان و متحدان آنها نیز قطع نامه تشدید و تجدید تحریم ها علیه ایران را قبول ندارند.
کشورهای غربی به جز آوارگی، تحریم و نابود کردن زیربناهای اقتصادی کشورهای منطقه، هیچ دستاورد دیگری به ارمغان نیاورده اند.
استکبار جهانی از طریق کم ارزش کردن پول و دارایی کشورهای دیگر تنها به فکر منافع خود است و در این مهم هر قانون و مقررات جهانی را زیر پا می گذارد.
اکنون در دوره ای زندگی می کنیم که ارزش و مقام کشورها براساس قدرت زورگویی و سلاح نظامی است و اصل حقوق بشر و احترام به حفظ عزت و کرامت انسان ها از بین رفته است.
ایستادگی مردم عامل ناکامی تهدیدها و توطئه های آمریکا
ایستادگی مردم عامل ناکامی تهدیدها و توطئه های آمریکاواستکبارجهانی است.
دشمنان با اعمال تحریم ها درخیال تضعیف جمهوری اسلامی هستند اما مردم ما همواره ثابت کرده اندپشت انقلاب خودایستاده اند.
رژیم غاصب صهیونیستی توان مقابله با گروه های مقاومت را هم ندارد.
تهدید و تحریم و فشار روانی و فضاسازی علیه ملت ایران، علامت قدرت دشمن نیست و نشان ‌دهنده ضعف است اما از دشمن ضعیف هم نباید غافل شد.
اعتراض به آزمایش موشکی، بهانهای برای رواج ایران هراسی است
اعتراض آمریکا به آزمایش موشکی ایران که منجر به تلاش نافرجامشان در سازمان ملل برای محکوم کردن ایران شد، بهانهای برای رواج ایران هراسی است.
هدف آمریکا نه تنها ترساندن دیگر کشورها از ایران بلکه ایجاد و توسعه حزبالله هراسی در منطقه است.
آنها با تمرکز بر دالان هایی که حزبالله لبنان ساخته است، آن را تهدیدی برای رژیم صهیونیستی و امنیت منطقه تلقی میکنند.
چهار سال است که آلسعود با پشتیبانی آمریکا مشغول جنگ با یمن و بمباران مردم این کشور است ولی اعتراضی نمیشود.
در حادثه اهواز و حمله به نیروهای در حال رژه، یک کودک چهارساله نیز شهید شد و چند روز پیش نیز احمد یاسری صبری، کودک پنجساله فلسطینی به دست نظامیان اسرائیل به شهادت رسید ولی صدایی از مدعیان حقوق بشر درنیامد.
در اعتراضات اخیر مردم فرانسه، تاکنون چند نفر کشته و صدها نفر زخمی و بازداشت شدهاند و باید به غربی ها گفت که چطور در ایران اعتراضی می شود فوری موضع می گیرید و جنگ روانی به راه میاندازید ولی دربارهٔ وقایع فرانسه سکوت کرده اید.
اعتماد به آمریکا، کشورهای اروپایی، حمایت از این جنایتکاران است
اعتماد به آمریکا، کشورهای اروپایی و جنایتکاران جنگی حمایت از جنایتکاران محسوب می شود چراکه نفوذ این کشورها در دیگر کشورها برای تامین منافعشان است.
کجا به گروه های تکفیری و داعشی اجازه عملیات اقتصادی داده می شود که کشورهای های حامی تروریست این اجازه را صادر می کنند.
کدام معاهده و قرارداد آمریکا و کشورهای اروپایی به سود ایران تاکنون عمل کرده است.
آخرین تیر ترکش آمریکا و اروپایی ها تهاجم اقتصادی است و هر گاه آنها با پافشاری ما را به یک تعهد پایبند می کنند هدف آن نفوذ، تهاجم اقتصادی و به تنگنا کشیدن انقلاب است.
آمریکا و کشورهای اروپایی برای ایجاد مشکل و به چالش کشیدن ایران اسلامی در معاهده ها و پیمانهای اقتصادی، معاهده FATF را مورد تاکید قرار می دهند که با مسئولان در این عرصه هوشیارانهتر عمل کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
آمریکا جنایتکارجنایتکارازسال 2001 تاکنو سراسر خاورمیانه را به هم ریخته است.

انگلیس جنایتکارازسال 2001 تاکنون سراسر خاورمیانه را به هم ریخته است.

فرانسه جنایتکارجنایتکارازسال 2001 تاکنو سراسر خاورمیانه را به هم ریخته است.

آلمان جنایتکارازسال 2001 تاکنون سراسر خاورمیانه را به هم ریخته است.

عربستان جنایتکارجنایتکارازسال 2001 تاکنو سراسر خاورمیانه را به هم ریخته است.

اسرائیل جنایتکارازسال 2001 تاکنون سراسر خاورمیانه را به هم ریخته است.

آمریکا جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر به بهانه مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی سراسر خاورمیانه را به هم ریخته است.

چرا دولت آمریکا جنایتکارنقض حقوق بشر را درفلسطین اشغالی نادیده می گیرد؟

چرا دولت آمریکا جنایتکارنقض حقوق بشر را درفرانسه نادیده می گیرد؟

چرا دولت آمریکا جنایتکارنقض حقوق بشر را درکشورهای اروپایی نادیده می گیرد؟

چرا دولت آمریکا جنایتکارنقض حقوق بشر را درعربستان نادیده می گیرد؟

چرا دولت آمریکا جنایتکارنقض حقوق بشر را دربحرین نادیده می گیرد؟

عربستان جنایتکاربه توانایی آمریکا جنایتکاردر منطقه ضربه می زند.
امارات جنایتکار به توانایی آمریکا جنایتکاردر منطقه ضربه می زند.
اسرائیل جنایتکار به توانایی آمریکا جنایتکاردر منطقه ضربه می زند.
نباید به عربستان جنایتکار کمک کرد.
نباید به امارات جنایتکار کمک کرد.
نباید به اسرائیل جنایتکار کمک کرد.
داعش وحشی به کمک های، حمایت های و پشتیبانی آمریکا و متحدانش در منطقه دست به اقدامات تروریستی می زند..
نباید به داعش وحشی کمک کرد.
آمریکا می خواهد پول جنگ یمن را از عربستان بگیرد.
کشف موشک های ساخت رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه
آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض تعهدات بین المللی است
سخنان مقامات آمریکایی درباره مذاکره و توافق جدید، بی ارزش است
دشمن نمی خواهد ملت ایران از جایگاه ارزشمند خود آگاه باشد
20 درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم های دشمنان است
هیچ دشمنی فکر تجاوز به ایران را نمیکند
شورای امنیت آمریکا را به دلیل اعمال تحریمها قویاً محکوم کند
ایران بر سر امنیت خود مصالحه نمیکند
20 درصد مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عواقب تحریم های دشمن است و بقیه آن به تحریم ربطی ندارد.
خروج آمریکا از برجام نقض قطعنامه شورای امنیت است
خروج آمریکا از توافقنامه هسته ای ایران و برگرداندن تحریم ها علیه این کشور، قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرد.
آمریکا فقط به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت اکتفا نکرد بلکه کشورهایی که به این قطعنامه پایبند بودند را نیز تحریم کرد.
آمریکا جنایتکار به بهانه مبارزه، حمله و جنگ به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی مردم منطقه خاورمیانه را می کشد.
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط نیروهای آمریکایی قتل عام می شوند.
واشنگتن عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان، فلسطین، غزه، یمن و سراسرخاورمیانه است.
واشنگتن عامل اصلی جنگ درسرایرجهان است.
واشنگتن عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسراسرجهان است.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز وحشیانه جنگنده های آمریکایی به سوریه سکوت کرده اند.
آمریکا درسوریه مرتکب جنایت جنگی شده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: