کد خبر: ۷۹۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۶
بحث جدایی و یا ماندن طارمی در الغرافه به یکی از سوال‌های اساسی روزنامه‌های قطری تبدیل شده است.
سوالی که روزنامه قطری درباره طارمی مطرح کردبه گزارش خبرداغ به نقل از استاد الدوحه، مهدی طارمی دومین فصل حضور خود در الغرافه را پشت سر می گذارد. اوزمستان سال قبل بود که تصمیم گرفت از پرسپولیس جدا شود و راهی لیگ ستارگان قطر شود.

 

طارمی در الغرافه شروعی بسیار خوبی داشت و فراتر از انتظار ظاهر شد اما این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داده تا جایی که صدای اعتراض هواداران تیمش را برانگیخته و حتی در دیدار اخیر هم نیمکت نشین شد.

 

روزنامه استاد الدوحه با این تیتر" آیا طارمی از الغرافه جدا می‌شود؟" نوشت: رسانه‌های ایرانی مثل ایسنا، ورزش سه و غیره از جدایی طارمی در زمستان سخن به میان می‌آورند و پرسپولیس و تراکتور سازی را مشتریان این بازیکن می دانند. معلوم نیست که وضعیت طارمی در زمستان چه خواهد شد.

 

روزنامه های قطری پیش از این هم نوشتند که هواداران الغرافه از عملکرد طارمی راضی نیستند و از سران باشگاه خواسته اند که جایگزین خوبی برای او انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: