کد خبر: ۷۹۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۹
دفتر پناهندگی اتحادیه اروپا می گوید مردم ایران و ترکیه به طور فزاینده ای برای دریافت پناهندگی اقدام می کنند.
افزایش آمار متقاضیان ایرانی و ترکیه‌ای پناهندگی در اتحادیه اروپا

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، دفتر پناهندگی اتحادیه اروپا اعلام کرد که مردم  ایران و ترکیه به طور فزاینده‌ای برای دریافت پناهندگی اقدام می‌کنند.

این دفتر روز سه‌شنبه تاکید کرد: ایران و ترکیه هر دو در میان پنج کشور دنیا در زمینه درخواست حمایت بین‌المللی قرار دارند.

 این سازمان در ادامه اعلام کرد که ۳ هزار و ۱۷۰  ایرانی در ماه اکتبر برای پناهندگی در اتحادیه اروپا درخواست کرده‌اند که بیشترین تعداد در  دو سال اخیر  است. بیش از یک سوم از متقاضیان ایرانی در شش ماه گذشته پناهندگی دریافت کرده‌اند.

هم چنین تعداد ۲۸۸۰ درخواست پناهندگی توسط شهروندان ترکیه به این سازمان ارائه شده است.که در طول شش ماه گذشته، حدود ۴۴ درصد از متقاضیان ترکیه به پناهندگی رسیدند.

به نقل از اسوشیتدپرس، دفتر پناهندگی اتحادیه اروپا می‌گوید بیش از ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در ماه اکتبر درخواست پناهندگی کرده‌اند، که بالاترین میزان در سال جاری محسوب می‌شود و اکثر آنها شهروندان سوریه، افغانستان و عراق بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: