کد خبر: ۷۹۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۳
بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس دوباره در پستی جدید به ترکیب سرخپوشان برمی گردد.
بازگشت ستاره محبوب برانکو به ترکیب اصلیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محسن ربیع خواه به تازگی از بند مصدومیت رها شده و فعالیت‌های تمرینی اش را پیگیری می‌کند. این بازیکن تا همین جای کار که ۳، ۴ بازی به میدان رفته، در چند پست بازی کرده است.

 

در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان، کمال کامیابی نیا کارت قرمز گرفت و محروم شد. بعد از محرومیت کمال، برانکو دست به تعویض زد و محمدامین اسدی که به تازگی وارد زمین شده بود را بیرون کشید تا به محسن ربیع خواه به عنوان هافبک دفاعی، بازی بدهد.


از همین تعویض می‌توان فهمید برای بازی روز جمعه مقابل پارس جنوبی جم، ربیع خواه جانشین کامیانی نیا در پست هافبک دفاعی خواهد شد و به ترکیب اصلی برمی گردد. به نوشته خبرورزشی، پست اصلی و تخصصی ربیع خواه نیز، همین هافبک دفاعی است، اما او مجبور بود در پست مدافع میانی و دفاع چپ به میدان برود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: