کد خبر: ۷۹۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۴۸۳
در جلسه دانشگاه اصفهان به مناسبت شانزده آذر، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان گفتم به خاطر جلوگیری از قاچاق بنزین بهتر است بنزین دو نرخی شود، مثلا تا هشتاد لیتر در ماه هزار تومان و از آن بیشتر مبلغی بالاتر. بعد گفتم حدس می زنم مردم هم موافق باشند چون به مصلحت کشور است.
اعتراض علی مطهری به تقطیع سخنانش در خصوص قیمت بنزین: صداوسیما عوام فریب است / از قول من در برنامه «حالا خورشید» گفتند «حدس میزنم مردم موافق افزایش قیمت بنزین» هستند

به گزارش خبرداغ؛ علی مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت: در جلسه دانشگاه اصفهان به مناسبت شانزده آذر، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان گفتم به خاطر جلوگیری از قاچاق بنزین بهتر است بنزین دو نرخی شود، مثلا تا هشتاد لیتر در ماه هزار تومان و از آن بیشتر مبلغی بالاتر. بعد گفتم حدس می زنم مردم هم موافق باشند چون به مصلحت کشور است.

اما برخی خبرگزاری های عوام فریب و فرصت طلب و نیز صدا و سیما در برنامه حالا خورشید خبر را از قول من به این صورت منتشر کردند: "حدس می زنم مردم موافق افزایش قیمت بنزین هستند." اینجاست که فرق یک رسانه متعهد با یک رسانه غیر متعهد آشکار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: