کد خبر: ۷۹۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۴
فرمانده انتظامی طالقان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان طالقان اعضای باند خانوادگی سارقان داخل خودرو معروف به باند «فری دست طلا» دستگیر و به 18 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.
به گزارش خبرداغ ، سرهنگ سید صالح بزرگری گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد لوازم و قطعات داخل خودرو در مناطقی از شهرستان طالقان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده محل سرقت به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در تمامی تصاویر حضور داشت، مظنون شدند.

سرهنگ بزرگری افزود: در استعلام از شماره پلاک خودرو، مالک خودرو که یک خانم بود شناسایی و در تحقیقات محلی از اهالی مشخص شد که خودرو اغلب در اختیار یکی از بستگان وی است که از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو و دارای سوابق متعدد کیفری است که در سال 86 به اتهام 84 فقره سرقت به زندان منتقل و پس از طی دوره محکومیت خود، چندین بار با خودرو مذکور در شهر تردد داشته و اقدام به جابجایی وسایل مشکوک می‌کند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران به محل مورد نظر اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن منزل نامبرده، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آن جا تعداد زیادی باطری، ضبط خودرو ، زنجیر چرخ و ... کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر 18 فقره سرقت داخل خودرو در تهران و شهرستان طالقان اذعان کرد که با تشکیل یک باند سرقت به نام «فری دست طلا» ، با همدستی همسرش اقدام به سرقت داخل خودرو کرده و اموال سرقتی را به جاده قزل حصار منتقل و به یک نفر مالخر با بهای کم می‌فروختند.

به گفته سرهنگ بزرگری همدست سارق نیز دستگیر و با راهنمایی متهمان دستگیر شده، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: