کد خبر: ۷۹۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۰
رئیس دپارتمان داوری می گوید فغانی از داوران باکلاس جهانی ما است. با وجود حضور او در جام جهانی و بالا بردن اعتبار داوری ایران، ما بین فغانی و سایر داورها تفاوتی قائل نیستیم.
هر داوری بد قضاوت کرده باشد به او کم‌تر بازی خواهیم داد/ نه، فغانی «خودشیفته» نیستبه گزارش خبرداغ، داوود رفعتی، رییس دپارتمان داوری درباره حاشیه‌های ایجاد شده برای داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: من شخصا بازی را ندیده‌ام. تا آخر هفته داوری این دیدار را آنالیز خواهیم کرد و سپس درباره عملکرد علیرضا فغانی تصمیم خواهیم گرفت.


او درباره مصاحبه جنجالی قلعه‌نویی مبنی بر خودشیفتگی علیرضا فغانی و این که هیچ‌کس در کمیته داوران و دپارتمان داوری جرات حرف زدن به او را ندارد، توضیح داد: خیر چنین چیزی نیست. فغانی از داوران باکلاس جهانی ما است. با وجود حضور او در جام جهانی و بالا بردن اعتبار داوری ایران، ما بین فغانی و سایر داورها تفاوتی قائل نیستیم. او نیز این موضوع را می‌داند و با خشوع نسبت به این مساله رفتار می‌کند. به هر حال فغانی در بزرگ‌ترین مسابقات جهان سوت زده است و شایستگی زیادی دارد.


رفعتی درباره احتمال جریمه و محرومیت فغانی گفت: ما درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس تا آخر هفته نظر خود را اطلاع خواهیم داد اما به کار بردن کلمه جریمه با محرومیت را قبول ندارم. به هر حال فرقی نمی‌کند، هر داوری بد قضاوت کرده باشد به او کم‌تر بازی خواهیم داد. فرقی نمی‌کند فغانی باشد یا یک داور جوان.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: