کد خبر: ۷۹۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۴۳۴
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد و در صحن پارلمان هم رای نمی‌آورد، تاکید کرد: مجلس هوشیارتر و داناتر از آن است که به حرکت‌های ایضایی تن بدهد و بخواهد وارد عرصه‌ای شود که دستاوردی برای نظام ندارد.
صفاری نطنزی: طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد/ تضعیف وزیر امور خارجه بازی کردن در زمین دشمن است

به گزارش خبرداغ، مرتضی صفاری نطنزی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به تلاش منتقدان محمدجواد ظریف به استیضاح وی به بهانه اظهارات اخیر وی درباره پولشویی گفت: در شرایطی و وضعیتی نیستیم که مباحث داخلی و اختلافات جناحی را به صحن مجلس و عرصه کلان کشور بیاوریم و نباید بجای مباحث اصلی، به مسائل اختلافی بپردازیم. 

تضعیف وزیر امور خارجه در راستای منافع و مصالح کشور و نظام نیست

وی با بیان اینکه ایران دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد که رو بازی می‌کنند و به صورت علنی می‌گویند قصد براندازی، فشار و لطمه زدن به جمهوری اسلامی را دارند، اطهار داشت: در چنین شرایطی، نباید عنصر اصلی و شاه‌مهره روابط خارجی را هدف گرفت و به تضعیف و فشار علیه وی پرداخت. مسئله‌ای که ما هم‌اکنون در کشور نیاز داریم، وحدت و همدلی است. در سیاست خارجی هم ما نیازمند صدای واحدی هستیم که به صورت واحد و یکسان، سخنان‌مان را در برابر دیگران بگوییم. 

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح استیضاح و تضعیف وزیر امور خارجه در شرایط کنونی، در راستای منافع ملی و مصالح کشور و نظام نیست و از سوی هر جناح و گروهی این مسئله دنبال شود، بازی کردن در زمین دشمن است. 

طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد

صفاری نطنزی با اشاره به رویکرد مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: اکثریت اعضای کمیسیون ملی موافق وزیر امور خارجه هستند. آنها زمان‌شناس بوده و هوشیارانه وارد عرصه‌ای که خلاف منافع ملی و مصالح نظام است، نمی‌شوند. 

وی با تاکید بر اینکه طرح استیضاح ظریف حامیان چندانی در مجلس ندارد و در صحن پارلمان هم رای نمی‌آورد، خاطرنشان کرد: مجلس هوشیارتر و داناتر از آن است که به حرکت‌های ایضایی تن بدهد و بخواهد وارد عرصه‌ای شود که دستاوردی برای نظام ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: