کد خبر: ۷۹۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
رئیس اورژانس تهران از استقرار نیروهای امدادی در چهار نقطه از شهرری به علت آلودگی هوا خبر داد.
استقرار اورژانس در شهرری به علت آلودگی هوابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس اورژانس تهران از استقرار نیروهای امدادی در چهار نقطه از شهرری به علت آلودگی هوا خبر داد.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگویی در این‌باره اظهار کرد: با توجه به مصوبه جلسه امروز استانداری مبنی بر آلودگی هوا در شهرری، فردا چهارشنبه ۱۴ آذر، یک اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب در مناطق پرتردد شهرری برای ارائه خدمات به مراجعین مستقر هستند.

وی با بیان اینکه نقاط استقرار این خودرو ها، میدان معلم، میدان شاملو، میدان اصلی شهرری و درب شرقی حرم حضرت عبدالعظیم است، گفت: در صورتی که شهروندان احساس تنگی نفس، حالت تهوع، سردرد و ... داشتند، می‌توانند با مراجعه به امدادرسانان از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: