کد خبر: ۷۹۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۱۹۵
محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب به دادگاه فرا خوانده شد. خاتمی اخیرا در برنامه اینترنتی «رو در رو» و در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ۸۸ گفته بود که در ستاد انتخابات وزارت کشور و در زمان تجمیع و اعلام آراء نهایی انتخابات، تعداد ۸ میلیون رأی به آرای احمدی‌نژاد اضافه شده است. بدین منظور نامبرده برای ارائه استنادات خود به دادستانی احضار شده است.
محمدرضا خاتمی به دادگاه احضار شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب پس از ادعای تقلب ۸ میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به دادگاه فرا خوانده شد.

خاتمی اخیرا در برنامه اینترنتی «رو در رو» و در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ۸۸ مدعی شده بود که در ستاد انتخابات وزارت کشور و در زمان تجمیع و اعلام آراء نهایی انتخابات، تعداد ۸ میلیون رأی به آرای احمدی‌نژاد اضافه شده است. بدین منظور نامبرده برای ارائه استنادات خود در مورد این ادعا به دادستانی احضار شده است.

طبق قاعده جدید قوه قضاییه مقرر شده است چنانچه افراد حقیقی یا حقوقی ادعاها یا اتهام‌زنی‌هایی را متوجه سایرین کنند باید ظرف مدت ده روز،‌ اسناد و مدارک خود را ارائه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: