کد خبر: ۷۹۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۴۲۶
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی این تیم جهت دیدار با سپیدرود رشت برگزار شد.
آنالیز سپیدرود و جلسه شفر با چشمی و شجاعیان/تمرین اختصاصی مدافع استقلال+عکسبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 امروز تمرینات خود را برای بازی با سپیدرود در زمین ورزشگاه صنایع دفاع پیگیری کرد.

 

* پیش از شروع تمرین امروز شفر جلسه‌ای را برای بازیکنان برگزار کرد. در این جلسه فیلم دیدار سپیدرود و نساجی مازندران برای بازیکنان به نمایش در آمد و بازیکنان با نقاط ضعف و قوت حریف آشنا شدند.

 

*آرمین سهرابیان در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کرد. این بازیکن به دلیل شکستگی انگشتان دستش به دیدار با سپیدرود نمی‌رسد.

 

 

* در بخش اول تمرین بازیکنان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.بازی درون تیمی امروز هم با گل زنی مارکوس و صیادمنش توام شد.

 

* در حاشیه تمرین امروز شفر برای دقایقی با چشمی و شجاعیان به صحبت پرداخت.

 

 

*پژمان منتظری با رفع آسیب دیدگی در تمرین امروز در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شد. منتظری به احتمال زیاد در بازی با سپیدرود غایب است ولی از بازی با پدیده تیمش را همراهی خواهد کرد.

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: