کد خبر: ۷۹۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۷
دادستان عمومی و انقلاب گرگان از دستگیری ضارب پرستار بیمارستان ۵ آذر گرگان خبر داد و گفت که این فرد به جرم حمل و توزیع ۴۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی هم تحت تعقیب بود که امروز با حکم معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و تلاش پلیس دستگیر شد.
دستگیری ضارب پرستار بیمارستان ۵ آذر گرگان

دادستان عمومی و انقلاب گرگان از دستگیری ضارب پرستار بیمارستان 5 آذر گرگان خبر داد و گفت: این فرد سابقه‌دار است و تحت تعقیب بود که دستگیر شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا و به نقل از دادگستری گلستان، حجت الاسلام سید«رضا سیدحسینی» اظهار کرد: این فرد به جرم حمل و توزیع 4500 لیتر مشروبات الکلی هم تحت تعقیب بود که امروز با حکم معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان و تلاش پلیس دستگیر شد.

وی افزود: متهم حدود دو هفته پیش به‌عنوان همراه بیمار در بیمارستان 5 آذر گرگان حضور داشت که با پرستار بیمارستان درگیر و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

سیدحسینی تصریح کرد: این فرد پس از ضرب و شتم پرستار، از بیمارستان فرار کرد و امروز بازداشت شد.

به گفته وی، از آن جا که این فرد سوابق متعددی دارد و حکم جلب او پیشتر از این نیز صادر شده بود، قاضی پرونده تا زمان صدور رأی نهایی با قرار وثیقه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی او را راهی زندان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: