کد خبر: ۷۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۱
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: روز سه شنبه پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن از کاپیتان پرسپولیس تجلیل می شود.
سازمان لیگ از کاپیتان پرسپولیس تجلیل می‌کندبه گزارش خبرداغ ، حجت الله بهمنی در گفتگو با سایت سازمان لیگ گفت: به مناسبت خداحافظی سید جلال حسینی از فوتبال ملی به منظور ارج نهادن به زحمات این بازیکن و انجام ۱۱۵ مسابقه برای تیم ملی، فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که روز سه شنبه ۱۳ آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، از تلاش‌های خالصانه سیدجلال برای تیم ملی تجلیل می کنند.


وی تصریح کرد: حسینی نه تنها از نظرفنی یکی از با کیفیت‌ترین بازیکنان فوتبال ملی و باشگاهی فوتبال است، در زمینه اخلاقی و فرهنگی نیز از جمله برترین بازیکنان فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. جلال حسینی بار‌ها در میادین ورزشی، حرکت‌های ارزشمند فرهنگی همچون ارج نهادن به شهدا و ترویج اخلاق جوانمردی و ایثارگری را برای نسل جوان به نمایش گذاشته است.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: