کد خبر: ۷۹۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۷
رئیس مرکز آموزشی - درمانی کوثر قزوین اعلام کرد: تیم پزشکی این مرکز درمانی، توده‌ای به وزن تقریبی 17 کیلوگرم و ابعاد 30*25*25 از تخمدان بانوی 72 ساله ای خارج کرد.
خارج کردن کیست 17 کیلوگرمی از شکم بانوی 72 ساله
محمدرضا ملکی، رئیس مرکز آموزشی - درمانی کوثر قزوین اعلام کرد: تیم پزشکی مرکز، توده‌ای به وزن تقریبی 17 کیلوگرم و ابعاد 30*25*25 از تخمدان بانوی 72 ساله‌ای خارج کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پروانه عزیزمحمدی، مسئول اتاق عمل مرکز  نیز گفت: این بانوی مجرد، با شکایت درد و بزرگ شدن ناحیه شکم مراجعه کرد و با توجه به معاینات، شرح حال بیمار و نمونه برداری انجام شده، وی امروز یازدهم آذرماه بستری شد و تحت عمل جراحی در مرکز قرار گرفت.

خدیجه علمی‌زاده، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ انکولوژی به همراه مریم رجبی، متخصص بیهوشی، جراحی این بیمار را بر عهده داشتند، حال عمومی بیمار، خوب است و کیست برای پاتولوژی ارسال شده است.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: