کد خبر: ۷۹۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۳
نماینده اهر و هریس از حضور نداشتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی انتقاد کرد و از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست سرانه لازم را به استان آذربایجان شرقی اختصاص دهد.
انتقاد نماینده اهر و هریس از وزیر کشور به دلیل غیبت در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بیت‌الله عبداللهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از تکمیل نشدن پروژه راه تبریز- اهر- هریس، گفت: علیرغم دستورات متعدد برای تکمیل این پروژه، ۱۳ سال است که یک جاده ۹۰ کیلومتری به طول انجامیده و امسال قرار بود ۳۱ کیلومتر آن تحویل داده شود ولی به بهانه عدم تامین قیر، ۲۰ کیلومتر آن تحویل نشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در خردادماه امسال مصوبه ای مبنی بر امهال وام زلزله زدگان ارسباران داشت که اجرایی نشده است.

وی با انتقاد از نبود برق در آذربایجان شرقی تصریح کرد: در شهرک‌های صنعتی برق نیست؛ برق زیرساخت اشتغال است، در شرایطی که سرمایه گذاران نمی توانند از آن بهره مند شوند.

عبداللهی از حضور نداشتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی انتقاد کرد و از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست سرانه لازم را به استان آذربایجان شرقی اختصاص دهد.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس همچنین از تعطیلی معادن طلا و مس هریس انتقاد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: