کد خبر: ۷۹۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۶۷
یک نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دغدغه دولت این است که چگونه باید پاسخگو باشد و برای پرداخت یارانه‌ها مشکل دارد.
مسعود گودرزی: دغدغه دولت این است که چگونه باید پاسخگو باشد و برای پرداخت یارانه‌ها مشکل دارد/  باید به راه‌های روستایی توجه بیشتری شود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مسعود گودرزی در مخالفت با کلیات طرح اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، گفت در وضعیتی که با مشکل پول مواجه هستیم؛ تهاتر بهترین راه است اما باید به مسائل فسادبرانگیز آن توجه کنیم، در زمینه هدفمندی یارانه‌ها از منابع کم کرده‌ایم در حالی که دغدغه دولت این است که چگونه باید پاسخگو باشد و هنوز برای پرداخت یارانه‌ها مشکل دارد. 

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وابستگی به اسناد خزانه اسلامی مشکلاتی را در آینده ایجاد می‌کند، ادامه داد: در زمینه اشتغال در تبصره ۱۸ ابزار نظارتی دیده نشده و تاکنون از سوی دولت گزارشی را دریافت نکرده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید به راه‌های روستایی توجه بیشتری شود چرا که در گذشته نادیده گرفته شده بودند، خاطر نشان کرد: به دلیل رسیدگی ضعیف به بخش راه‌های روستایی موجبات کوچ به سمت شهرها فراهم شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: