کد خبر: ۷۹۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۱
هشدار واهی ارتش آمریکا:
ارتش آمریکایی هشدار داد که سلاح‌های الکترومغناطیسی در ایران، روسیه و کره شمالی می‌تواند نیروگاه‌های هسته‌ای را نابود کرده، شبکه برق را به مدت ۱۸ ماه تعطیل کند و میلیون‌ها آمریکایی را از بین ببرد.
سلاح‌های الکترومغناطیسی ایران، روسیه و کره‌شمالی نیروگاه‌های هسته‌ای را نابود می‌کند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، ارتش آمریکا به دولت این کشور هشدار که برای حمله احتمالی سلاح‌های  الکترومغناطیسی آماده باشد چراکه کشورهایی مانند کره شمالی، روسیه و ایران سلاح‌های ویژه خود را توسعه می‌دهند.

دیلی‌میل در ادامه مدعی شد: «گزارش تکان‌دهنده‌ای که دانشگاه هوافضای نیروی هوایی آمریکا منتشر کرده نشان می‌دهد که ایالات متحده آمریکا تقریبا برای چنین حمله‌ای آماده نیست، حمله‌ای که می‌تواند برق را به کلی قطع کند، ۹۰ درصد جمعیت ساحل شرقی را کشته و منجر به هرج و مرج کامل شود و ممکن است درپی وقوع این حادثه ۱۸ ماه طول بکشد تا شبکه برق مجدد وصل شده و نظم اجتماعی بازگردد.»

به نقل از دیلی‌میل، دانشگاه هوافضای نیروی هوایی آمریکا در گزارش سال ۲۰۱۸  مدعی شده که بر اساس کل اطلاعات موجود، هرگونه حمله الکترومغناطیسی ممکن است تهدیدی جدی برای ایالات متحده، دموکراسی و نظم جهانی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: