کد خبر: ۷۹۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶۶
ماجرای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس این روزها جدی‌تر از هر زمان دیگری است.
به گزارش خبرداغ ، ماجرای خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت قصه هزار و یک شب فوتبال ما شده است سال‌هاست در این مورد خبرهایی داده می‌شود که هیچ وقت عملی نشده و به مرحله اجرا نرسیده است. هر بار این موضوع توسط دولتمردان یا نمایندگان مجلس پیگیری شده و به جایی رسیده است در مقطعی به دلیلی مقابل آن سنگ‌اندازی صورت گرفته و این اتفاق را به تاخیر انداخته است.

 

در همین راستا، ظاهراً این بار قضیه جدی‌تر از همیشه پیگیری می‌شود و وزارت ورزش در حال انجام مراحل نهایی واگذاری استقلال و پرسپولیس است. مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در پستی در صفحه شخصی خود از قطعی بودن این اتفاق خبر داد.

 

این روزها ثمرات خصوصی سازی در باشگاه تراکتورسازی دیده می‌شود و خروج دولت از تیمداری و واگذاری استقلال و پرسپولیس هم می‌تواند منشا خیر و برکت باشد. هم برای وزارت ورزش و هم برای این دو تیم پرطرفدار.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: