کد خبر: ۷۹۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۴۵
محمد خرم‌الحسینی هافبک ماشین‌سازی به خبرورزشی گفت: من اصلاً قبول ندارم که پرسپولیس کمبود بازیکن داشت، چون تقریباً تمامی بازیکنان پرسپولیس شناخته شده بودند.
شجاع وقتی گل زد که مدافع ما بیرون زمین بودبه گزارش خبرداغ، محمد خرم‌الحسینی هافبک ماشین‌سازی در صحنه‌ای از بازی با پرسپولیس نزدیک بود مانند بازی تیمش مقابل سپاهان گلزنی کند، اما ضربه او توسط بیرانوند مهار شد.

 

* چرا در خانه به پرسپولیس باختید؟
بازی خیلی خوبی را از جانب دو تیم ماشین‌سازی و پرسپولیس شاهد بودیم. هر دو تیم فقط برای کسب سه امتیاز به مصاف هم رفتند البته موقعیت‌های ما بیشتر از پرسپولیس بود و شرایط به گونه‌ای پیش می‌رفت که تیم مهمان حتی به تساوی هم در دقایق آخر راضی شده بود، اما روی یک اتفاق مانند بازی با سپاهان گل خوردیم. در صحنه‌ای که شجاع خلیل‌زاده آن ضربه سر را زد مسیح زاهدی مدافع تیم ما به دلیل مصدومیتی که داشت بیرون زمین مشغول درمان بود وگرنه آن گل پرسپولیس هم به ثمر نمی‌رسید. به هر حال در خانه باختیم و شرمنده هواداران‌مان شدیم.


* اما در شرایطی به پرسپولیس باختید که سرخپوشان با کمبود شدید بازیکن مواجه بودند!
من اصلاً قبول ندارم که پرسپولیس کمبود بازیکن داشت، چون تقریباً تمامی بازیکنان پرسپولیس شناخته شده بودند. ما هم مصدومان زیادی داشتیم و حتی چند بازیکن نظیر مسیح زاهدی به ناچار مقابل پرسپولیس بازی کردند.


* معتقدی سه امتیاز حق پرسپولیس نبود؟
ما در بازی با تیم‌هایی مقابل استقلال، سپاهان و نساجی که مساوی کردیم حق‌مان فقط برد بود و بدشانسی آوردیم. مقابل پرسپولیس هم بخت‌های گلزنی ما بیشتر بود و اگر به گل می‌رسیدیم پرسپولیس نمی‌توانست گل خورده‌اش را جبران کرده و به پیروزی برسد، اما روی یک اتفاق گل خوردیم.


* ورزشگاه بنیان‌دیزل هم به شکل عجیبی پر شده بود!
بله، برای اولین بار بود که ورزشگاه بنیان‌دیزل پر شده بود و هواداران تبریزی استقبال باشکوهی از بازی تیم ما به عمل آوردند.


* در صحنه‌ای از بازی هم نزدیک بود مانند بازی با سپاهان گلزنی کنی! 
بله در صحنه‌ای از بازی با یک چرخش، سیدجلال را دور زدم و ضربه‌ای عالی را به سمت دروازه پرسپولیس زدم که بیرانوند با تجربه بالایش توپ را مهار کرد. در آن صحنه اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودم حتماً ضربه‌ام تبدیل به گل شده بود.


* امید عالیشاه مدعی شده که هواداران ماشین‌سازی ۹۰ دقیقه به او فحاشی می‌کردند؟
عالیشاه بازیکنی حرفه‌ای است و به همین دلیل نباید توپ را به سمت هواداران ما می‌کوبید تا آن‌ها را تحریک کرده و به نوعی به آن‌ها بی‌احترامی کند. تا لحظه‌ای که عالیشاه آن حرکت را انجام نداده بود هیچ حرف و حدیثی علیه او وجود نداشت، اما او هواداران را تحریک کرد.

منبع: خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: