کد خبر: ۷۹۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۷
بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: امروز بهتر از پرسپولیس بازی کردیم، در لحظه‌ای که گل خوردیم بازیکن یارگیر شجاع مصدوم بود و او هم از فرصت استفاده کرد و توانست با سر گل بزند.
عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/ یارگیر شجاع مصدوم بود و او توانست گلزنی کندبه گزارش خبرداغ ، سید احمد موسوی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس درخصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی قشنگی بود و ما برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمده بودیم. ما خیلی بهتر از پرسپولیس بازی کردیم. در لحظه‌ای که گل خوردیم بازیکن یارگیر شجاع مصدوم بود و او هم از فرصت استفاده کرد و توانست با سر گل بزند.


وی درمورد حرکت عالیشاه و شوت کردن توپ به سمت هواداران تبریزی گفت: امید بازیکن باتجربه‌ای است و خودش در تبریز بازی کرده و شاید نتوانسته هواداران را خوشحال کند و شاید هواداران خاطرات خوبی از وی ندارند. به هر حال او نباید این کار را انجام می‌داد، چون کار خوبی نبود. من خودم هم به وی گفتم که نباید این کار را انجام می‌داد. 


بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی عنوان کرد: پرسپولیس خوب و منطقی بازی کرد. آن‌ها آمده بودند که گل نخورند و معتقدم که ما خیلی بهتر از آن‌ها بازی کردیم. ضمن اینکه شرایط ما به نوعی بدتر از پرسپولیس بود. 
موسوی درخصوص سایر بازی‌های ماشین‌سازی گفت: در ۵ هفته بعدی با مدعیان بازی داریم. حتماً باید در آن مسابقات نتیجه بگیریم که شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: