کد خبر: ۷۹۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۵
اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: باید مدیر جوانی بیاید که ۱۵ برابر گرشاسبی و تاج باتجربه کار کند
پروین: چشم من آب نمی‌خورد پرسپولیس خصوصی شودبه گزارش خبرداغ ، علی پروین از جمله پیشکسوتان خوشنامی است که همواره دنبال امور خیرخواهانه است. وقتی برای یک فوتبالیست یا یک پیشکسوت کوچکترین مشکلی پیش می‌آید پیش‌قدم شده و تمام تلاش خود را برای حل گرفتاری طرف انجام می‌دهد. 


در همین راستا یکی، دو روز پیش خبری رسید مبنی بر اینکه علی پروین به مجلس شورای اسلامی و کمیسیون قضایی و حقوقی خانه ملت مراجعه کرده تا مشکل علی اکبریان، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس را که در حبس به سر می‌برد، حل کند. 


به همین خاطر با علی پروین تماس گرفتیم و... 


* شنیدیم برای حل مشکل علی اکبریان به مجلس شورای اسلامی رفتید؟
راستش را بخواهید مدت هاست به این در و آن در می‌زنیم این بچه (علی اکبریان) از گرفتاری خلاص شود. حدود یک هفته پیش محمود خوراکچی که شاگرد خودمان در پرسپولیس بوده زنگ زد و پیشنهاد داد پیش یکی از دوستان در مجلس شورای اسلامی برویم بلکه این مشکل حل شود. با رضا ریاضتی دوست خوبم به مجلس رفتیم. 


* ظاهراً نزد یحیی کمالی‌پور نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی رفتید؟
بله، گفتم که پیشنهاد محمود بود. این آقای کمالی‌پور با خوراکچی خودمان دوستی قدیمی داشتند و ما هم به خاطر علی اکبریان و زن و بچه اش گفتیم برویم و... 


* قولی هم گرفتید؟
به هر حال پرونده علی اکبریان یک گیر‌هایی دارد. این بنده خدا قول داد دنبال کار علی برود. ما هم تلاش می‌کنیم این مشکل یک‌جور‌هایی حل شود. شما هم دعا کنید. 


* در این نشست در خصوص مسائل دیگری هم صحبت شد؟
صحبت که زیاد بود. دوستان هم لطف داشتند و کلی عکس با ما انداختند، اما منظور شما را متوجه نمی‌شوم؟


* بحثی در مورد واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی نشد؟
صحبت که شد ولی چشم من یکی آب نمی‌خورد پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود. 


* چرا؟
دلیلش را باید از خود آقایان بپرسید!


* ولی مثل اینکه این بار دیگر واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی جدی شده باشد؟
همیشه همین صحبت‌ها مطرح می‌شود، اما وقتی به باز کردن پاکت‌ها می‌رسد دیگر قصه تمام می‌شود. با این وضعیت پرسپولیس تا ۱۰۰ سال دیگر هم خصوصی نخواهد شد. 


* این جمله را خودتان به نمایندگان مجلس گفتید؟
خودشان همه چیز را خوب می‌دانستند. البته یک حرف‌هایی هم زدیم. به نظر بی‌فایده می‌رسد. پرسپولیس اگر خصوصی هم شود خصوصی واقعی نیست و باز یک سر دیگرش به دولت می‌خورد. شما هم خودتان را خسته نکنید!


* در خصوص قانون بازنشستگان دولتی و رفتن اجباری مهدی تاج و حمیدرضا گرشاسبی از فدراسیون فوتبال و پرسپولیس صحبتی نشد؟
چرا یکسری صحبت‌ها هم شد. مهدی تاج و گرشاسبی در فدراسیون زحمت کشیده‌اند. همه باید تابع قانون باشیم، اما این وسط یک، اما دارد. 


* چه امایی؟!
مهدی تاج و حمیدرضا گرشاسبی هر دو مدیرانی باتجربه هستند. من می‌گویم اگر بناست این دو نفر بروند و مدیران جوان‌تر بیایند باید ۱۰ برابر تاج و گرشاسبی کار کنند. این‌طور نباشد که ۱۰ نفر برای یک مدیر جوان و بی‌تجربه کار کنند. این مسئله مهمی است. 


* بسیار خب، بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را دیدید؟
دیدم ولی به نظرم یکسری‌ها حتی شما دوستان خبرنگار خودم یک مقدار این بازی را بیش از حد گنده کردید!


* به هر حال قبول کنید بازی حساس و سنگینی بود. نبود؟
ما هم قبلاً با تراکتورسازی بازی می‌کردیم. مشکلی توی تبریز نداشتیم. همه با پرسپولیس و ما خوب بودند. البته این را هم بگویم این بازی آخری هم انصافاً مشکل خاصی نداشت. 


* قبل از بازی سیدجلال حسینی و مسعود شجاعی کاپیتان‌های دو تیم بیانیه مشترکی داده و همه را دعوت به آرامش کردند. این دو متذکر شده بودند اگر هرگونه فحاشی یا شعار‌های آنچنانی بشنوند بازی را متوقف خواهند کرد. 
دم هر دوتا‌شان گرم! به هر حال توی ورزش و فوتبال همین چیزهاست که می‌ماند. درست نیست استادیوم را تبدیل به میدان جنگ کنیم. اینجا چاله میدان نیست. 


* مالک تراکتورسازی تبریز در برنامه ۹۰ گفت: بهترین میزبانی را از تیم پرسپولیس خواهیم داشت.
باید هم همین‌طور باشد. ما همه ایرانی هستیم و باید بدانیم این فقط یک مسابقه فوتبال است. باید مشتی و مهمان‌نواز باشیم.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: