کد خبر: ۷۹۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
تعداد بازدید: ۲۵۵
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پس از دریافت مشاوره‌هایی از تیم امنیتی خود و مقامات آرژانتین درباره احتمال وجود اعتراض‌ها در هتل فورسیزن، تصمیم گرفت از اقامت در این هتل چند ستاره صرف نظر کرده و در سفارت کشورش اقامت داشته باشد.تعدادی از معترضان هنگام ورود بن سلمان به سفارت‌خانه تجمع کرده و علیه او شعار دادند.
«بن سلمان» از ترس اعتراضات، به سفارت عربستان در آرژانتین پناه برد

ولیعهد عربستان در سفر خود به آرژانتین به دلیل نگرانی از بروز تنش و آشوب، اقامت در سفارت کشورش در آرژانتین را به جای هتل برگزید.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان پس از دریافت مشاوره‌هایی از تیم امنیتی خود و مقامات آرژانتین درباره احتمال وجود اعتراض‌ها در هتل فورسیزن، تصمیم گرفت از اقامت در این هتل چند ستاره صرف نظر کرده و در سفارت کشورش اقامت داشته باشد.

سایت الجزیره اعلام کرد، تعدادی از معترضان هنگام ورود بن سلمان به سفارت‌خانه تجمع کرده و علیه او شعار دادند.

طبق گفته این خبرگزاری، پس از ورود ولیعهد عربستان به سفارت کشورش در آرژانتین اقدامات امنیتی شدیدی اطراف آن اتخاذ شد و نیروهای ویژه که حفاظت از سفارت‌خانه را برعهده دارند راه‌های منتهی به آن را بسته، بلوک‌های سیمانی را برای ممانعت از ورود به سفارتخانه مقابل محل قرار دادند. نیروهای ویژه همچنین شیشه‌های ضد گلوله بر پنجره‌های اصلی و ورودی ساختمان سفارت نصب کرده‌اند تا هرگونه خطر را از شاهزاده جوان در مدت زمان اقامتش در سفارت‌خانه دور کنند.

با وجود حساسیت‌ها به دنبال هیاهوی جهانی در نتیجه قتل خاشقجی علیه بن سلمان، وی جزو نخستین مقاماتی بود که برای مشارکت در نشست "گروه ۲۰" وارد آرژانتین شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: