کد خبر: ۷۹۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۸۷
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای در خصوص انتشار نسخه‌های جعلی از اپلیکیشن دولت همراه در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران: مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای در خصوص انتشار نسخه‌های جعلی از اپلیکیشن دولت همراه در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.

هشدار به کاربران درباره اپلیکیشن دولت همراه

در پی آغاز ثبت‌نام کارت سوخت بانکی در سامانه خدمات دولت همراه و انتشار اپلیکیشن مربوطه، نسخه‌های جعلی متعددی از این برنامه با تبلیغات گسترده در کانال‌های تلگرامی و سایر شبکه‌های اجتماعی توسط سودجویان منتشر شده‌اند. این اپلیکیشن‌ها امکان آلوده‌سازی تلفن همراه کاربر و انواع سوءاستفاده از اطلاعات وی را دارند.

مرکز ماهر توصیه کرد: متقاضیان از دریافت و نصب اپلیکیشن خدمات دولت همراه از هرگونه منبع ناشناس جداً خودداری کرده و این برنامه را با نام «دولت همراه» تنها از منابع معرفی شده در درگاه ملی خدمات دولت همراه به نشانیmob.gov.ir دریافت و نصب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: