کد خبر: ۷۹۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۵۴۵
فال روزانه پنجشنبه 8 آذر 1397
فال روزانه پنجشنبه 8 آذر 1397متولد فروردین : به نظر می‌رسد تمام افراد نسبت به برنامه‌های آتی خود نگران هستند، و این آشفتگی دور و بر شما کمی شما را عصبی کرده است .شما درگیر واقعیت‌ها هستید و این امر وقتی که یک نفر نمی‌تواند منظورش را به شما بفهماند باعث ناراحتی شما می‌شود. آرامش داشته باشید؛ وقتی که شما در مورد دیگران قضاوت می‌کنید، این عمل باید منجر به قضاوت خودشناسانه هم بشود.

متولد اردیبهشت : شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده‌تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده‌ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس‌تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه‌های زندگی‌تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی‌تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی‌به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

متولد خرداد : سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.

متولد تیر : شما امروز در خیال و رویا غرق شده‌اید و موقعی به مشکل برمی‌خورید که نتوانید فرق بین رویا و واقعیت را تشخیص دهید. شما می‌توانید با فکر کردن در مورد زندگی‌ای که خودتان برگزیده‌اید از رویاهایتان استفاده بهینه ببرید. جزئیات تصویر ایده آلی که برای سال جدید ترسیم کرده اید را تصور کنید، اما فعلا در موردش با کسی حرفی نزنید. درحالیکه قدم به قدم در کارتان پیشرفت می‌کنید، بر روی مقصد و نتیجه کار تمرکز کنید.

متولد مرداد : امروز بسیار راحت می‌توانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید این کار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما در نظر داشته باشید که دوستان تان را نیز در این قضیه دخالت دهید اما این کار بسیار سخت تر از آن است که فکر می‌کنید. به نظر می‌رسد فقط دیگران را دور هم جمع می‌کنید و به جایی نمی‌رسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی را که از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.

متولد شهریور : خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت كه استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید كه از نهایت توانایی شان استفاده كنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا كه در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

متولد مهر : کارهایی که شما ماه قبل شروع کرده بودید اکنون باید جایگزین داشته‌های قدیمی ‌شما بشوند. اگر شما سعی نکنید که محرکهای خود را پنهان کنید، با آرامش و محکم حرکت کردن احساس بهتری در شما ایجاد می‌کند و می‌تواند موفقیت شما را در دراز مدت تضمین کند. هیچ کدام از حرفهایی که شما می‌خواهید بزنید از نظر دیگران غیر قابل قبول نیست.

متولد آبان : شما امروز به حدی دلسوز شده اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

متولد آذر : ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از "تصورات ” شما را تقویت می‌کند، با این حال این وضعیت می‌تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می‌خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با یک موشکافی و بررسی دقیق ، به نظر می‌رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می‌خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.

متولد دی : شما در این رویا به سر می‌برید که برای دست یافتن به ﺁرزوهای بزرگ باید از گذشته و از زمان‌هایی خیلی دورتر تلاش می‌کردید و در حال حاضر برای این کار بسیار دیر است، اما لازم است بدانید هیچ گاه دیر نیست، شما حتی امروز نیز می‌توانید کارهایتان را ﺁغاز کنید. شما به دلیل این که فرد یا افرادی با شما در صحبت‌هایتان موافق نیستند، به همین دلیل این موضوع باعث شده است که شما تا حدودی گوشه گیر شوید، در مورد تمایلات و خواسته‌های درونی‌تان بیش از حد با دوستان‌تان صحبت می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید.

متولد بهمن : اگر دیروز روز بسیار بدی را گذرانده‌اید یا دیشب اصلا نتوانستید خوب بخوابید و شب آرامی‌نداشتید خیالتان راحت باشد؛ امروز اوضاع بهتر خواهد شد. به هر حال امروز روزی است که شما می‌توانید با احساسات تان کنار بیایید؛ به خاطر اینکه این بهترین کاری است که می‌توانید بکنید؛ چرا که اگر آنها را انکار کنید در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. از شرایط سخت و دشوار فقط به این خاطر که موقعیت ناجوری است فرار نکنید. از شجاعت ذاتی خود مطمئن شوید و بعد از اینکه احساسات تان سد راه تان شدند آنها را مدیریت کنید؛ پس صبر نکنید تا اوضاع بهتر شود؛ حرکت کنید.

متولد اسفند : امروز می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید کارهایتان را انجام دهید و درباره آن سخت کوشی کنید تا در رابطه با تصمیمات محدود کننده خود کاری انجام دهید. اما این موضوع درباره این نیست که چگونه موقعیتی نیاز است که اداره شود. اگر به یاد داشته باشید که اطلاعات عملی میتواند زندگی شما را آسان تر کند ممکن است مشتاق شوید که موضع خود را در رابطه با راه و مسیرتان تغییر دهید. در وهله اول بپذیرید که تاکنون اشتباه می‌کردید و نیروی خود را در همین میان راه تغییر جهت دهید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: