کد خبر: ۷۹۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۸۸۴
بیرانوند گفت: من فعلاً در بزرگ‌ترین باشگاه ایران بازی می‌کنم.
کری عجیب و سنگین بیرانوند برای استقلالی هابه گزارش خبرداغ، بیرانوند درباره پیشنهاداتش گفت: من فعلاً در بزرگ‌ترین باشگاه ایران بازی می‌کنم. پرسپولیس ۴ بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل دارد و تمرکز همه بچه‌ها به این ۴ بازی است.

 علیرضا بیرانوند که سابقه عجیبی در کری خوانی دارد اینبار هم برای استقلالی ها کری خوانده و پرسپولیس را بزرگ‌ترین باشگاه ایران خواند.

 

* این ماجرای پیشنهاد لیورپول چیست که همه جا شنیده می‌شود؟

پیشنهاد لیورپول به من؟!

* بله، در فضای مجازی و این طرف و آن طرف شنیده می‌شود.

 

علیرضا بیرانوند گفت:

من فعلاً در بزرگ‌ترین باشگاه ایران بازی می‌کنم. پرسپولیس ۴ بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل دارد و تمرکز همه بچه‌ها به این ۴ بازی است. شما چه کسی را سراغ دارید که دوست نداشته باشد در پرسپولیس بازی کند؟ من به بازی در این تیم افتخار می‌کنم و می‌خواهم تا روزی که هستم، بهترین عملکرد را داشته باشم. به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم.

 

* می‌دانم چقدر به یحیی گل‌محمدی علاقه‌مند هستی. او و تیمش پدیده مشهد در لیگ برتر یکه‌تازی می‌کنند. در این رابطه صحبتی نداری؟

علیرضا بیرانوند گفت:

آقایحیی که تاج سر ماست، ولی فراموش نکنید در همان هفته اول به پرسپولیس باخت!

 

* این شوخی بود یا یک نوع کری‌خوانی؟!

علیرضا بیرانوند گفت:

شوخی کردم! من هرگز برای آقایحیی که مربی‌ام بوده، کری نمی‌خوانم. ایشان تیم خوبی در مشهد ساخته که همه ایران حالا پدیده را تحسین می‌کنند.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: