کد خبر: ۷۹۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۵
یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: به دلیل غیبت دژپسند، شریعتمداری و رحمانی دستور کار امروز مجلس در روزهای آینده هم تکرار خواهد شد و با حضور این سه وزیر موضوعات بررسی می‌شود.
تذکر کمیسیون اجتماعی به دژپسند، شریعتمداری و رحمانی برای غیبت در جلسه امروز

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی ساری  درباره جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بررسی مشکلات گروه ملی فولاد اهواز در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت. 

وی تاکید کرد:‌ از وزرای کار، صنعت و اقتصاد هم برای حضور در این نشست دعوت شده بود که در این جلسه حاضر نشدند و مدیرانی در سطوح پایین‌تر از وزارت‌خانه در این جلسه شرکت کردند و به بررسی مشکلات گروه ملی فولاد پرداخته شد.

نماینده مردم اهواز خاطرنشان کرد: مقرر شد از طرف هیات رئیسه کمیسیون تذکری به این سه وزیر ابلاغ شود. دستور کار امروز مجلس در روزهای آینده هم تکرار خواهد شد و با حضور این سه وزیر موضوعات بررسی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: