کد خبر: ۷۹۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۱۴
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و برف و کولاک در 15 استان کشور گفت: بیش از 5 هزار نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده‌اند.
15 استان کشور درگیر سیل و کولاکبه گزارش خبرداغ، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و برف و کولاک در 15 استان کشور گفت: بیش از 5 هزار نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده‌اند.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع برف و کولاک در کشور اظهار داشت:‌ طی دو روز گذشته 9 استان اردبیل‌، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان درگیر برف و کولاک شده و 25 محور مواصلاتی و منطقه عشایرنشین امدادرسانی در آن صورت گرفته است.

وی افزود: 612 نفر به دلیل این حادثه امدادرسانی شده و 54 دستگاه خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده است که عملیات امدادرسانی همچنان در جاده‌های کشور ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی گفت: طی 4 روز گذشته 15 استان اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری،‌ خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، گلستان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده است.

فتحی گفت: بیش از 5 هزار نفر در 131 شهر و روستا امدادرسانی شده و تعداد زیادی اسکان اضطراری یافته و یا به مناطق امن منتقل شده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به مفقودی 4 نفر در رودبار چیره، فومن گیلان گفت: 236 واحد مسکونی تا کنون از آب تخلیه شده و 9 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 1700 پتو، تعدادی زیادی نایلون، موکت و چادر میان حادثه‌دیدگان توزیع و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: