کد خبر: ۷۹۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۳
تیم‌های ایرانی و عربستانی در این فصل لیگ قهرمانان آسیا هم باید بازی‌های خودشان را در زمین بی‌طرف برگزار کنند.
استقلال را به کویت یا ابوظبی می‌بریمبه گزارش خبرداغ ، پس از پایان مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان برای فصل ۲۰۱۹ مدیران باشگاه الهلال که در کوالالامپور حضور داشتند، مدعی بودند که برای میزبانی از استقلال دو گزینه مد نظر دارند و می‌خواهند مسابقه خود با آبی‌پوشان ایرانی را یا در کویت برگزار کرده و یا اینکه در ابوظبی از این تیم پذیرایی کنند. الهلال فصل گذشته نیز از استقلال در کویت پذیرایی کرد و با یک گل مقهور شاگردان شفر شد. بازی رفت دو تیم هم که استقلال میزبان بود و در عمان برگزار شد، با پیروزی یک بر صفر نماینده کشورمان به اتمام رسید.


بازی رفت استقلال و الهلال در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا روز ۱۹ فروردین برگزار می‌شود که نماینده ایران میزبان است و جدال برگشت هم سوم اردیبهشت خواهد بود. استقلال احتمالاً دوباره برای میزبانی سراغ مسقط می‌رود البته تاشکند هم مد نظر است.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: