کد خبر: ۷۹۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۷۳
محمود صادقی نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: قابل توجه هیأت نظارت بر صدا و سیما; رادیو فرهنگ با مشارکت رادیو بین المللی چین هر روز برنامه ای را با عنوان "مروارید شرق" پخش می کند که محتوای آن رپرتاژ آگهی برای دولت جمهوری خلق چین است. این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی ایران فاقد یک برنامه در صدا و سیما است.

به گزارش خبرداغ ، محمود صادقی نماینده مجلس در توییتر خود نوشت:

قابل توجه هیأت نظارت بر صدا و سیما; رادیو فرهنگ  با مشارکت رادیو بین المللی چین هر روز برنامه ای را با عنوان "مروارید شرق" پخش می کند که محتوای آن رپرتاژ آگهی برای دولت جمهوری خلق چین است. این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی ایران فاقد یک برنامه در صدا و سیما است.

محمود صادقی: رادیو فرهنگ هر روز برای دولت چین، رپرتاژ آگهی پخش می‌کند، درحالی که دولت ایران هنوز یک برنامه هم در صدا و سیما ندارد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: