کد خبر: ۷۹۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۲
رئیس اتاق اصناف البرز گفت که نمی‌توانیم منکر اهمیت و جایگاه ویژه کسب و کارهای اینترنتی در تعاملات اقتصادی جهان شویم اما باید مراقب فعالیت‌های ناسالم و تعاملات مبهم و غیر قانونی نیز باشیم.متأسفانه مشاهده می‌کنیم که همین فضای مجازی، بستر مناسبی را جهت فعالیت‌های ناسالم اقتصادی نیز بوجود آورده است.
​افزایش فروش داروهای تقلبی در فضای مجازی

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: نمی‌توانیم منکر اهمیت و جایگاه ویژه کسب و کارهای اینترنتی در تعاملات اقتصادی جهان شویم اما باید مراقب فعالیت‌های ناسالم و تعاملات مبهم و غیر قانونی نیز باشیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حمید کریمی در دومین جلسه کمیته نظارت بر کسب و کار اینترنتی(فضای مجازی) که امروز شنبه سوم آذرماه در استانداری البرز برگزار شد با تأکید بر ضرورت نظارت دقیق بر فعالیت اینترنتی گفت: رشد روز افزون کسب و کارهای اینترنتی و تمایل مردم به خرید از فروشگاه‌های مجازی، روند خرید و فروش و تبادلات مالی و اقتصادی را سرعت بخشیده است.

کریمی افزود: این موضوع یکی از دستاوردهای بزرگ فضای مجازی است نکات مثبتی چون کاهش ترافیک شهری، کاهش مصرف سوخت و حفظ سرمایه‌های ملی ناشی، جلوگیری از اتلاف وقت، از میان رفتن شبکه بزرگی از واسطه‌ها و کاهش نرخ تمام شده کالا را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: اما متأسفانه مشاهده می‌کنیم که همین فضای مجازی، بستر مناسبی را جهت فعالیت‌های ناسالم اقتصادی نیز بوجود آورده است.

کریمی افزود: انتشار اخبار کذب و تحلیل‌های اشتباه از وضعیت اقتصادی کشور که بعضاً موجب جریان‌های منفی در سطح جامعه و بازار می‌شود، فروش کالاهای قاچاق ، ترویج فرهنگ مصرف‌گرایی و استفاده از کالاهای وارداتی، فروش داروهای تقلبی و فاقد مجوز و... از جمله موارد منفی است که متأسفانه به سرعت در حال افزایش است.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم منکر اهمیت و جایگاه ویژه کسب و کارهای اینترنتی در تعاملات اقتصادی جهان شویم اما باید مراقب فعالیت‌های ناسالم و تعاملات مبهم و غیر قانونی نیز باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: