کد خبر: ۷۹۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۸
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 5 استان کشور گفت:‌ امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در 12 شهر و روستا در حال انجام است.
رئیس سازمان امداد و نجات: 5 استان کشور درگیر سیل و آب‌گرفتگیبه گزارش خبرداغ، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 5 استان کشور گفت:‌ امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در 12 شهر و روستا در حال انجام است.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع سیل و آب‌گرفتگی در کشور، اظهار داشت: 5 استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی شده‌اند.

وی افزود: امدادرسانی در 12 شهر و روستا در حال انجام بوده و تعدادی مسافر در راه مانده به مناطق امن منتقل و اسکان اضطراری یافته‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: 15 واحد مسکونی نیز طی چند ساعت گذشته از آب تخلیه شده و روند امدادرسانی در این 5 استان همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: