کد خبر: ۷۹۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۴۶۲
مدافع خاطی تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس هم غایب خواهد بود.
غیبت مدافع کلیدی تراکتورسازی در بازی با پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، علی عبدالله زاده مدافع سال گذشته صنعت نفت آبادان که امسال به تراکتورسازی پیوست،چند هفته ای است در تمرینات تیمش حضور ندارد و احتمالا تا نیم فصل هم شرایط بازی در ترکیب این تیم را نخواهد داشت.


عبدالله زاده قبل از دیدار با سپیدرود رشت با محمد تقوی سرمربی موقت تراکتورسازی درگیری لفظی پیدا کرد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. با وجود اینکه قرار بود باشگاه تراکتورسازی درباره او تشکیل جلسه دهد و تصمیم بگیرد اما ظاهرا هنوز این اتفاق رخ نداده و این مدافع بلاتکلیف است.


در این شرایط چیزی که مشخص است عبدالله زاده مقابل پرسپولیس نیز در بازی حساس روز یکشنبه جایی در لیست 18 نفره تراکتورسازی نخواهد داشت و این روال احتمالا تا نیم فصل هم ادامه خواهد داشت تا مشخص شود تصمیم مسئولان تبریزی در قبال او چه خواهد بود.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: