کد خبر: ۷۹۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۷
سردار احمد ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح‌ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است اما آنها از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارند.امروز برای دفاع از کیان ایران هیچ چیز کم نداریم و مردم هیچ وقت نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران نباشد.
سردار ذوالقدر: مردم نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی کشور نباشند

به گزارش خبرداغ ، معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح‌ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است اما آنها از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارند.

سردار احمد ذوالقدر در مراسم جشن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) که در مسجد جامع شهر روانسر برگزار شد، افزود: امروز برای دفاع از کیان ایران اسلامی هیچ چیز کم نداریم و مردم هیچ وقت نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران نباشد.

وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن با جنگ سخت و توپ و خمپاره به مردم حمله می کرد اما امروز جان و روح و فکر جوانان این کشور را مورد هدف قرار داده که راه نجات جوان‌ها تربیت اسلامی آنان است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله استان تهران اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت اما بیش از 40 تهدید علیه این کشور انجام شد و مهمترین تلاش دشمن تفرقه اندازی بین این امت اسلامی بوده و خواهد بود.

سردار ذوالقدر با بیان این که جهان کفر و استکبار از وحدت ، انسجام و نشست‌های وحدت آفرین این ملت درس عبرت گرفته ادامه داد: همه باید مراقب دشمن باشیم و قدر امنیت حاکم بر کشور را بدانیم و ضمن وحدت و همدلی به هر بهانه ای جمع شویم تا دشمن ناامید و ناکام و نابود شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: