کد خبر: ۷۹۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۹
قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: با آغاز به کار کمیته اصلاح ساختار و آیین نامه شورای عالی سیاستگذاری برای ارائه نقطه نظرات از کلیه احزاب و گروه‌ها دعوت خواهیم کرد.
الیاس حضرتی: آغاز به کار کمیته اصلاح ساختار و آیین‌نامه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

به گزارش خبرداغ، الیاس حضرتی در گفت‌وگو با  ایلنا، با اعلام آغاز به کار جلسات کمیته اصلاح آیین نامه و ساختار شورای عالی سیاستگذاری از هفته آینده گفت: همکاران بنده در شورای عالی سیاستگذاری، وظیفه این کمیته را به بنده واگذار کردند تا در کنار اعضای دیگر تغییر ساختار و آیین نامه این شورا را مورد بررسی قرار دهیم. 

وی در رابطه با دستور کار این کمیته نیز گفت: با آغاز جلسات، از همه احزاب و گروه‌های سیاسی اصلاحات دعوت خواهیم کرد تا نقطه نظرات خود را در خصوص ساختار، تعداد کارگروه‌ها و آیین‌نامه شورای عالی به ما اعلام کنند تا بتوانیم ساختار را متناسب با نظر کلیه اعضای شورای عالی تدوین کنیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: