کد خبر: ۷۹۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۰
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین درباره احتمال دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه با بن سلمان، ولیعهد عربستان برای رایزنی درباره شرایط بازار نفت در گروه بیست به خبرنگاران گفت که این را نمی‌تواند بعید دانست. نمی‌دانم چه مسائلی هم ممکن است مطرح شود.

سخنگوی کرملین امروز چهارشنبه گفت، رئیس‌جمهوری روسیه احتمالا در حاشیه نشست گروه بیست در بوئنوس آیرس آرژانتین با ولیعهد عربستان دیدار کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آرژانتین امسال میزبان نشست گروه بیست از ۳۰ نوامبر تا اول دسامبر است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین درباره احتمال دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان برای رایزنی درباره شرایط بازار نفت در گروه بیست به خبرنگاران گفت: این را نمی‌تواند بعید دانست. نمی‌دانم چه مسائلی هم ممکن است مطرح شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: