کد خبر: ۷۹۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۸۷
رییس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت گفت: ما جامعه‌ای انقلابی هستیم و نباید بین ما اختلاف باشد.
حمایت روحانی از ظریف: چرا با صدای بلند و لحن توهین آمیز با هم حرف می‌زنیم و کلمات درشت را نثار هم می‌کنیم؟ / هر بحثی را در سطح خیابان ها نیاوریم و نادرست مطرح نکنیم / مسایل خیلی روشن است؛ چرا ما سر مسایل روشن با هم می جنگیم؟ / همه دنیا گرفتار پولشویی است؛ یک کشور به من نشان دهید که در آن پولشویی و فساد نیست / چرا اینقدر بحث می کنیم؟ باید با آن مبارزه کنیم / فوری صف بندی میان این جناح و آن جناح انجام می شود؛ تمام تاریخ بشری را به عنوان شواهد تاریخی می آوریم؛ هر کسی می رود تشابهی می یابد و می گوید این مثل آن است؛ چرا این کار را می کنیم؟

رییس جمهور در جلسه امروز هیأت دولت گفت: ما جامعه‌ای انقلابی هستیم و نباید بین ما اختلاف باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، روحانی در سخنان امروز خود در جلسه هیئت وزیران با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا زندگی پیغمبر اکرم (ص) را درک کنیم گفت: به نظر من ما پیغمبر را درست معرفی نمی کنیم اگر درست معرفی می کنیم دیگر بگیر و ببند نمی خواهد و تمام مردم در برابر این فرهنگ بلند رسول امت خاضع می شوند و همه فخر می کنند که جزء امت پیغمبر باشند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع پیامبر اکرم(ص) افزود : رافت پیامبر و ایجاد حریم امنیت ایشان به گونه ای بود که حتی مشرکی که مقرش در مکه بود می دانست که اگر در مدینه بماند امنیتش بیشتر از مکه است چرا که پیامبر در مدینه بود و یهودی هم می دانست که با آنکه خیبر مقر استقرار یهود و حکومت آنهاست اگر در مدینه بماند امنیتش بیشتر از خیبر است و این امر فخر برای حکومت اسلام است و تمام انسان ها می دانستند زیر سایه رحمت پیامبر در امنیت کامل هستند.

رییس جمهور با اشاره به شیوه پیامبر در مشورت که در آن زمان بین روسای قبایل و حاکمان یک شهر اصلا وجود نداشت گفت: پیامبر آمد و اخلاق را آورد و راه و رسم مشورت را پیش پای انسان گذاشت و شاورهم فی الامر را که خدا به او دستور داده بود عملی کرد پیامبری که همه می دانستند اگر از او عفو بخواهند او عفو می کند و پیامبر در مسجد برای افراد دعا می کرد و از خدا می خواست که از آنان بگذرد.

وی افزود : این راه و رسم را پیامبر برای جامعه آورد و به ما گفت ، علم افتخار است ، نظافت راه من است ، احترام به همسایگان مهم است و اینکه باید از درد همسایه باخبر باشیم و نیز ایثار را به ما یاد داد . پیامبر به ما فهماند که جنگ هم قانون دارد نه اینکه قانون جنگل حاکم باشد قانون عدل حاکم است و حتی برای میدان جنگ هم قانون وجود دارد و ایشان قانون را در جنگ رعایت می کرد که نباید آتش زد، نباید آب را مسموم کرد و نباید فراریان را تعقیب کرد و نباید به زنان و کودکان کاری داشت .

رییس جمهور گفت: ما به این پیامبر افتخار و همه جان و وجودمان را نثار رسول گرامی اسلام می کنیم نور ایشان به جهانیان گرما بخشید و انسان ها را در مسیر هدایت و رحمت قرار داد و به ما گفت برادر هستیم.

روحانی اضافه کرد : اگر امروز در جامعه ما احساس برادری نسبت به همدیگر می کنیم به این علت است که ما تابع پیغمبریم و اگر این چنین نیست پس اشکال دارد و باید خودمان را اصلاح کنیم.

وی افزود: ما جامعه ای انقلابی هستیم و در کشور بزرگی مثل ایران در کنار هم هستیم چرا باید بین ما اختلاف باشد و با صدای بلند و لحن توهین آمیز با هم حرف بزنیم.

روحانی گفت: چرا باید کلمات درشت را نثار هم کنیم ، اختلاف نظر در کار کارشناسی اشکالی ندارد آن را واگذار کنیم به کارشناسان که در سطح کارشناسی بحث کنند و هر بحث حقوقی ، دینی ، عرفانی، اجتماعی و اقتصادی را که باید کارشناسان بحث کنند در سطح خیابان ها نیاوریم و نادرست مطرح نکنیم و مردم را به جان هم نیندازیم؛ مسایل خیلی روشن است چرا ما سر مسایل روشن با هم می جنگیم .

پیامبر اکرم (ص) تحول بسیار بزرگی در جهان به وجود آوردند
رئیس جمهور گفت: پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) تحول بسیار بزرگی در جهان به وجود آوردند.

روحانی در جلسه امروز هیئت دولت با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) افزود: پیامبر فخر همه انسان ها در طول تاریخ و به ویژه فخر مسلمانان جهان است.

رئیس جمهور گفت: حضرت رسول اکرم پیامبری است که از روز ولادتش تا امروز همواره زندگی و سیره اش و پیام و ارزش های متعالی که برای جامعه آورد خیر و برکت و رحمت بود.

روحانی با اشاره به اینکه پیامبر انقلاب اساسی در ارزش های آن زمان به وجود آورد افزود: رسول گرامی اسلام جامعه را از جهل و جاهلیت به رحمت و هدایت و تمدن واقعی هدایت کرد.

رئیس جمهور گفت: اساس فخر و افتخار و ارزش در آن زمان این بود که این فرد به کدام قبیله نسبت دارد و اینکه این فرد چه مقدار دانش دارد و چه کمک هایی می تواند به جامعه بکند مطرح نبود.

روحانی با بیان اینکه در آن زمان زنان یعنی نیمی از جامعه کاملا از گردونه خارج بودند به زنده به گور کردن دختران در آن زمان اشاره کرد و افزود: علاوه بر زنان، نوجوانان و جوانان هم به عنوان جاهل و کسانی که ارزش ندارند و باید اطاعت فرمان کنند شناخته می شدند اما پیامبر آمد و اعلام کرد بعد از 7 سالگی با فرزندانتان مشورت کنید.

وی اضافه کرد: در آن زمان غارت نه تنها بد نبود بلکه یکی از افتخاراتی بود که قبیله ای می توانست برود و قبیله ای دیگری را سرکوب، اموال و شترانش را غارت کند و چادرهایش را آتش بزند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه پیامبر تحول بسیار بزرگی در جهان به وجود آورد گفت: در آن زمان داشتن علم و حتی نظافت افتخار نبود اما پیامبر برای انسانیت و برای هدایت بشریت و همه مردم آمد.

ایران؛ بزرگترین مدعی جلوگیری از دستیابی تروریست ها به سیستم های مالی
­رئیس جمهور تاکید کرد: بالاترین مدعی جلوگیری از دستیابی تروریست ها به سیستم های مختلف مالی برای جابجایی پول باید ما باشیم و هستیم.

روحانی در ادامه اظهاراتش در جلسه هیات دولت گفت: همه دنیا گرفتار پولشویی است، یک کشور در دنیا به من نشان دهید که در آن پولشویی و فساد نیست یا موادمخدر و جنس تقلبی در آن وجود ندارد؟
­

رئیس جمهور با تاکید بر تلاش همگانی برای کاهش فساد و بستن راه پولشویی افزود: چرا اینقدر بحث می کنیم؟ بله ما باید با موادمخدر و دزدی بجنگیم اما متاسفانه در کشور معتاد و دزد داریم اگرچه در اقلیت اند اما آدم های ناسالم و ناپاک داریم و باید با فساد بجنگیم چنانکه متاسفانه با رشوه مواجهیم پس نباید عصبانی شویم.

روحانی اضافه کرد: متاسفانه در دستگاه ها و ادارات حکومتی ما ممکن است رشوه ای هم باشد و باید با آن مبارزه کنیم و نباید ناراحت شویم؛ ما خانواده ای بزرگ و 80 میلیون نفری هستیم و طبیعی است که همه چیز در آن هست پس باید فخر کنیم که قدم به قدم با مفاسد بجنگیم.
­

رئیس جمهور گفت: ما به عنوان سردمدار مبارزه با تروریسم بالاترین شهدا و قربانیان را در برابر تجاوز، تروریسم و سلاح های شیمیایی داده ایم و بالاترین مدعی مقابله با سلاح های کشتارجمعی در دنیا، ایران است چون ما قربانی آن هستیم.

روحانی ایران را بالاترین مدعی مبارزه با تروریسم و قربانی آن دانست و به طرح این پرسش پرداخت که آیا پول نقل و انتقال و فروش موادمخدر در منطقه کثیف نیست؟ آیا این پول کثیف در کشور و منطقه وجود ندارد؟ آیا در کشور موادمخدر وارد نمی شود؟ پس این همه فداکاری نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج در مرزهای شرقی و غربی، تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشف این همه موادمخدر و اقدام دادگاه های ما در محاکمه قاچاقچیان چیست؟ متاسفانه موادمخدر هست و باید با آن مبارزه کنیم.
­

رئیس جمهور تاکید کرد: وقتی موادمخدر هست پول کثیف هم وجود دارد پس این پول های کثیف کجا می روند؟ ممکن است در افغانستان، ایران، ترکیه یا اروپا پولشویی شود پس باید با کار و حرف کارشناسی با آن مبارزه کنیم.
روحانی با انتقاد از صف بندی های سیاسی افزود: فوری صف بندی میان این جناح و آن جناح انجام می شود و بعد، تمام تاریخ بشری را به عنوان شواهد تاریخی می آوریم از زمان شاهان گذشته گرفته تا دوره های مختلف، هر کسی می رود تشابهی می یابد و می گوید این مثل آن است، چرا این کار را می کنیم؟
­

رئیس جمهور، حضرت محمد(ص) را پیامبر رحمت و اخوت دانست و گفت: رسول اکرم(ص) آمده اند تا به ما بگویند باید با هم برادر، دلسوز و دستگیر یکدیگر باشیم و این براساس "تعاونوا علی البر و التقوی" و اساس اسلام است اگر برای نیکوکاری، پاکدامنی و تقوا به یکدیگر کمک کنیم عین اسلام است و اگر خدای ناکرده به عکس شود از اسلام فاصله داریم.

روحانی افزود: امروز عهد ما با پیامبر اسلام(ص) باید این باشد که بیش از گذشته به سیره، راه، کلام و هدایت پیامبر(ص) نزدیک تر شویم که اگر چنین شود دنیا، آخرت و سعادت ما تضمین می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶


توهین ترامپ به ملت ایران: آنها یک ملت تروریست هستند!
رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد اگر نگاهی به ایران و کارهایش داشته باشید آن‌ها در حال حاضر یک ملت تروریست هستند؟!
به گزارش شهدای ایران به نقل از صداوسیما، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بامداد چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در بیرون کاخ سفید ادعا کرد: اگر شما نگاهی به ایران داشته باشید و اگر به آنچه که آنها انجام می دهند داشته باشید، آنها در حال حاضر یک ملت تروریست هستند!!

توهین ترامپ به ملت ایران: آنها یک ملت تروریست هستند!


ترامپ در ادامه ادعاهای خود اضافه کرد: تمام آنچه که من باید به شما بگویم این است که آنها هم اکنون نسبت به زمانی که من به قدرت رسیدم بهتر شده اند.

وی مدعی شد: زمانی که من به قدرت رسیدم آنها در یک مسیر بسیار بد حرکت می کردند. به نظرم در برخی از حیطه ها می تواند موارد مثبتی در رابطه با ایران روی دهد. به نظرم ما به یک تقابل و توازن نیازمندیم. اسرائیل هم به کمک نیاز دارد. اگر ما با عربستان سعودی بد رفتار کنیم آنگاه یک اشتباه وحشتناک مرتکب خواهیم شد.

ترامپ اعلام کرد: اگر ولیعهد عربستان در کنفرانس بیست در آرژانتین حضور یابد، با او دیدار خواهد کرد.
ترامپ درباره پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول گفت: سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی آی ای) تاکنون به نتیجه قطعی و صد درصدی در مورد پرونده قتل خاشقجی دست نیافته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
آمریکا ناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
علت تمام مشکلات،کمبود،بی کیفیتی وگرونی خودرو این خودروسازها وقطعه سازهای ...هست
نباید دربرابرجنایت های آمریکایی ها سکوت کرد.
که سازمان ملل نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
سازمان ملل نقض آشکارحقوق بشردرنوارغزه وفلسطین توسط رژیم صهیونیستی را نمی بیند.

نمی تواند به شعارهای مبارزه با تروریسم آمریکا امید بست.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون با پرونده تروریسم درافغانستان، پاکستان ومنطقه بازی می کند.


مذاکره با حامیان تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی ازابتدا اشتباه بود.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.
نباید فراموش کنیم که دشمنی به نام آمریکا داریم.

هیچ وقت نباید فراموش کنیم که دشمنی به نام آمریکا داریم.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

"آمریکا" به نقض آشکار قوانین بینالمللی در سوریه ادامه می دهد.
"رژیم صهیونیستی" به نقض آشکار قوانین بینالمللی در سوریه ادامه می دهد.

آیا درسازمان های بین المللی کسی نیست که نماینده وحشی بی فرهنگ بی شخصیت آمریکا جنایتکاردرسازمان ملل متحد بگوید اگر دخالت نظامی ایران در سوریه مورد پسند شما نیست وپس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگرکشورهای جهان مرتکب شدهدید
نماینده آمریکا درسازمان ملل مورد اعتماد ما نیست.حرف نماینده آمریکا درسازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باورمی کند نماینده آمریکا درسازمان ملل نگران حقوق بشردرسوریه، افغانستان، عراق، یمن، نوارغزه، فلسطین، بحرین وعربستان است؟

واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد.
ناتوانی آمریکا وترکیه درمدت8 سال درحل بحران سوریه!

نتانیاهو نجس وحشی بی شخصیت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی ازترس به پای روسیه افتاد.
امروزخطر رژیم کودک کش صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.

حرف های نماینده آمریکا درسازمان ملل، مصرف داخلی آمریکا است.

حرف های نماینده آمریکا درسازمان ملل، مصرف داخلی آمریکا است.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.
حرف نماینده وحشی بی شخصیت آمریکا جنایتکاردرسازمان ملل متحد دیگرچه اعتباردارد؟
کسانی باید خاک سوریه را ترک کنند که بدون اجازه دولت سوریه، وارد خاک سوریه شده اند مانند آمریکا جنایتکارشماره یک!
چرا شورای ضد امنیت سازمان ضد ملل متحد درمدت 8 سال است، نفت داعش را تحریم نمی کند؟.
سلاحهای ممنوعه ساخته آمریکایی، اسرائیلی وکشورهای اروپایی توسط رژیم جعلی صهیونیستی، عربستان سعودی تمام تروریست ها با رهبری آمریکا علیه مظلومان ومسلمانان درنوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، لیبی ویمن استفاده می شوند.

حمایت ایران از جبهه مقاومت دشمنان دین اسلام،قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت را مانند آمریکا وهم پیمانانش به شکست کشاند.

داعشی ها مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات وترکیه دو گزینه دارند؛ تسلیم یا مرگ

داعشی ها مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات وترکیه هیچ راه فراری ندارند، یا باید خود را تسلیم کنند یا کشته خواهند شد.

حامیان اصلی تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی را بشناسید.
آمریکا تهدیدی برای منطقه است.
رژیم جعلی صهیونیستی تهدیدی برای منطقه است.
عربستان سعودی تهدیدی برای منطقه است.
امارات تهدیدی برای منطقه است.
ترکیه تهدیدی برای منطقه است.
تمام تروریست های سوریه تحت نظارت ومدیریت آمریکا وهم پیمانانش هستند.
آمریکا وهم پیمانانش درمدت 8 سال است همه جانبه ازتروریست ها درسوریه کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

نیروهای آمریکایی به درخواست اردوغان به سوریه اعزام شدند.
داعشی ها مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات وترکیه دو گزینه دارند؛ تسلیم یا مرگ
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد دیگر شخصی سیاسی نیست بلکه یک تروریست است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد دیگر شخصی سیاسی نیست بلکه یک تروریست است.



ملت ایران به هیچ کشوری باج نمی دهد.
دولت کانادا پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
کانادا جنایتکارباید ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل دست بردارد.
مقامات کانادا جنایتکارباید پاسخگوی دخالت آشکار خود درامور کشورها باشند.
کانادا جنایتکار حق ندارد در مورد حقوق بشر صحبت کند
تصویب این پیش نویس قطعنامه یک اقدام تجاوزگونه علیه ایران به شمار می رود.
در حالی که کانادا به منشور سازمان ملل متحد و اصول قوانین بین المللی و حقوق بشر احترام نمی گذارد
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی سعودی ها جنایتکار دریمن است.
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی اماراتی ها جنایتکار دریمن است.
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی بحرینی ها جنایتکار دریمن است.
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی صهیونیست ها جنایتکار دریمن است.
چرا هیچ کشور اروپایی جنایتکار ازحمله عربستان جنایتکار به یمن سخن نمی گوید؟
چرا هیچ کشور اروپایی جنایتکار ازحمله امارات جنایتکار به یمن سخن نمی گوید؟
چرا هیچ کشور اروپایی جنایتکار ازحمله اسرائیل جنایتکار به غزه سخن نمی گوید؟
آمریکا جنایتکار صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد.
کانادا جنایتکار صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد.
عربستان جنایتکار صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد و نه نظامیان سوری را.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد و نه غیرنظامیان سوری را.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد و نه غیرنظامیان یمنی را
کشورهای جهان نگران نقش ریاض درتامین مالی تروریسم درسراسرجهان هستند.
عربستان جنایتکار5 هزار تروریست سوادنی به یمن اعزام کرد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به سوریه سرپوش می گذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به غزه سرپوش می گذارد.
ائتلاف آمریکایی به جای مبارزه با تروریسم با دمشق جنگ می کند/ جنگنده آمریکایی با بمب خوشه ای منایق غیرنظامی سوریه را بمباران کردند.
که ائتلاف آمریکایی به جای مبارزه با داعش درحال جنگ با دولت سوریه ومردم سوریه است/ جنگنده های آمریکایی بار دیگر غیرنظامیان را درسوریه به خاک و خون کشیدند.


دولت روحانی بدرد رئیس جمهور ملت ایران و کشور نمی خورد ازسال 1392 تاکنون به ملت ایران و کشور اهانت وخیانت کرده است با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره و گفت وگو وهمکاری کرده است.


توهین ترامپ به ملت ایران، برای سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار گران تمام شود.
ترامپ فرقی با سگ هارندارد.
ترامپ فرقی با حیوان حیات وحش آفریقای جنوبی ندارد.
ترامپ فرقی با داعش ندارد.
آل سعود فرقی با داعش ندارد.
بن سلمان فرقی با داعش ندارد.
نتانیاهو فرقی با سگ هارندارد.
پمیئو فرقی با داعش ندارد.
عادل الجبیرفرقی با سگ هارندارد.

هزاران بار ازطریق رسانه ها اعلام کرده ایم آمریکا جنایتکاربیش از40 سال است دشمن تاریخی مردم ایران است ولی متاسفانه روحانی وظریف تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
آمریکا جنایتکاردشمن درجه یک ایران است.
حمله تروریستی به اهواز با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت.
ملت ایران همچنان آمریکا جنایتکار را دشمن درجه یک خود می داند.
آمریکا با پول عربستان سعودی وامارات به همراه اسرائیل ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی وداعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه بوده است.


حامیان اصلی تروریسم چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی تروریسم را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی القاعده چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی القاعده را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی طالبان چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی طالبان را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!


حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی گروهک تروریستی منافقین را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی داعش چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی داعش را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی مخالفان سوری چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی مخالفان سوری را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!


حامیان اصلی گروه های تروریستی چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی گروه های تروریستی را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی تروریست های منطقه وجهان چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی تروریست های منطقه وجهان را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!
بابائی


درپاسخ به مشاورنحس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت امنیت ملی آمریکا جنایتکارسگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمنطقه خاورمیانه
شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

آمریکا از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
انگلیس از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
فرانسه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آلمان از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
رژیم کودک کش صهیونیستی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
عربستان سعودی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
قطر از تروریست هادرسوریه حمایت میکند.
امارات از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
اردن از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
ترکیه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
سازمان ملل از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آمریکا آتش تروریسم را شعله ور کرد.
آمریکا باید درباره حمایت به داعش توضیح دهد.
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد سوریه می شود.!
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد عراق می شود.!
آمریکا حامی اصلی تسلیحات تروریسم است.
آمریکا حامی اصلی تسلیحات داعش است.
آمریکا مرتکب جنگی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه ویمن وافغانستان ولیبی و... شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه وعراق ویمن وافغانستان و... است.

آمریکایی ها سگ های شکارچی سازمان های بین المللی درخاورمیانه وجهان هستند.

مدعیان حقوق بشر سگ های شکارچی نتانیاهو درمنطقه هستند.
مدعیان حقوق بشر سگ های شکارچی آل سعود درمنطقه هستند.

آمریکا جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

شورای امنیت سازمان خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

سازمان ملل خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

انگلیس جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

فرانسه جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

عربستان سعودی جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

اسرائیل جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

امارات جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

اردن جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

ترکیه جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به داعش باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به مخالفان سوری باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به جبهه النصره باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به القاعده باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به ارتش آزاد درسوریه قطع شود.
حمایت های سازمان های بین المللی ازآمریکا وهم پیمانانش باید قطع شود.


آمریکا، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
عربستان سعودی، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
ترکیه، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
اسرائیل، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
انگلیس، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
فرانسه، بزرگترین خطر برای مسلمانان است


شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..



حمله تروریستی اهواز کارداعش مورد حمایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل بود.
سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا، عربستان، امارات و اسرائیل بخاطر حمله تروریستی به اهواز باید پاسخگو باشند.
داعش با هدایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است وبا مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چهارکشوردست به اقدامات تروریستی می زند.

حمله تروریستی اهواز کارداعش مورد حمایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل بود.
سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا، عربستان، امارات و اسرائیل بخاطر حمله تروریستی به اهواز باید پاسخگو باشند.
داعش با هدایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است وبا مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چهارکشوردست به اقدامات تروریستی می زند.


آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان ومنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان وکشورهای عربی عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

انگلیس به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان ومنطقه است.
حضورانگلیس درافغانستان وکشورهای عربی عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورانگلیس درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورانگلیس درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

فرانسه به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان ومنطقه است.
حضورفرانسه درافغانستان وکشورهای عربی عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورفرانسه درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورفرانسه درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

ناتو به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان است.
حضورناتو درافغانستان عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورناتو درافغانستان عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورناتودرافغانستان عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

انتقام خون شهدای اهواز را از عوامل داخلی و خارجی می گیریم
به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتقام قطره، قطره خون شهیدان عملیات تروریستی اهواز را از عوامل داخلی و بیرونی این حادثه غم انگیز می گیریم.

هشدار رزمنده ایرانی به حامی اصلی تروریست ها درمنطقه وجهان
آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه های آنها در منطقه امنیت نخواهند داشت
عربستان و امارات دست از شرارت برندارند از خطوط قرمز آنها عبور می کنیم

عربستان تروریست ها را تسلیح می کند
عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده از کشورهای اروپایی، تروریست ها را در مناطق مختلف خاورمیانه تسلیح و تجهیز می کند.
عربستان سعودی سلاح هایی را که از «اسلواکی» خریداری کرده، در اختیار تروریست ها در کشورهای مختلف از جمله سوریه و لیبی قرار داده است.بر اساس این گزارش، کشور «اسلواکی» در سال های اخیر مقادیر زیادی سلاح به عربستان فروخته است و «ریاض» این سلاح ها را در اختیار گروه های تروریستی در مناطق مختلف خاورمیانه از جمله در سوریه و لیبی قرار داده است.
این سلاح ها در اختیار تروریست ها در سوریه قرار گرفته است.
سلاح ها و تجهیزات نظامی ساخت «سوئیس» که به امارات فروخته شده بودند، اخیرا از مقرهای داعش در سوریه سر درآورده اند.
این کار فقط برای این است که واقعیت ها را از خودش دور کند، اینکه بزرگترین تهدید خاورمیانه اسرائیل است وقتی که نتانیاهو در کنار یک مرکز ساخت سلاح هسته ای می ایستد و کشورهای دیگر را به نابودی هسته ای تهدید می کند.
نتانیاهو چوپان دروغگوست.
که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یا اصل مسئله را درک نمی کند، نمی فهمد دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
رزمنده ایرانی، رژیم صهیونیستی عامل حمله شیمیایی به ادلب دانست.
اسرائیل عامل حمله شیمیایی به خان شیخون است.
چه کسی، چگونه وازچه راهی به سلاح می فرستد؟ ازطریق مرزهای فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی!
نگران ما ازجنایات بی حساب وکتاب رژیم صهیونیستی درسوریه ومنطقه است.
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم رژیم صهیونیستی هم ازتروریست ها کمک، حمایت وپشتیبانی همه جانبه می کند.
داعش ازسال 2011 تاکنون پول وسلاح خود را چگونه تامین می کند؟ توسط رژیم صهیونیستی، با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، آمریکا وغرب!
مدعیان حقوق بشربه فجایع فلسطین چراغ سبزنشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم فلسطین برای جامعه جهانی شرم آوراست.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چرا غ سبز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
اقدام رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان جنایت جنگی جنایت علیه بشریت است.
اسرائیل هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
اسرائیل فرقی جبهه النصره ندارد.
اسرائیل فرقی با القاعده ندارد.
برخی کشورهای عربی جنایتکار وبرخی کشورهای اروپایی جنایتکار و رژیم صهیونیستی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکارازتروریست ها ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکاردرسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند.
بدون اجازه دمشق حضور نیروهای آمریکایی، بدون اجازه دمشق نیروهای انگلیسی، بدون اجازه نیروهای فرانسوی و بدون اجازه دمشق نیروهای آلمانی درسوریه نقض قوانین بین المللی است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات واسرائیل حامی تروریست ها درسوریه ومسئول جنایت های آنان هستند.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
آمریکا واسرائیل می خواهند یک اسرائیل دیگر درمنطقه درست کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
دنیا فکرنمی کرد ما به این زودی داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش درسوریه، عراق ومنطقه شکست دهیم.
دنیا فکر نمی کرد که ما به این سرعت داعش مورد حمایت همه جانبه آمریکا ومتحدانش را ازبین بریم.
ایران حامی تروریسم نیست آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل ازتروریسم کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند.
ایران حامی تروریسم نیست بلکه مدعیان حقوق بشرازآن حمایت می کنند.
دربرایرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
اسرائیل سازمان تروریستی است.
ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی دال برمقابله آمریکا جنایتکار با تروریسم، القاعد، طالبان وداعش و دیگرگروه های تروریستی وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا جنایتکار با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی مقابله می کند.
کسی که دشمن ایران جایگاهی درخلیج فارس ومنطقه ندارد.
آمریکا جنایتکارحامی تروریست هاست.
تروریست خوب وبد نداریم
آمریکا ومتحدان غربی غیرقابل اعتماد هستند.
آمریکا ومتحدان عربی غیرقابل اعتماد هستند.
حمله های ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسوریه وعراق بیش از6 هزارنفر را قتل عام کرده است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا باید به حمایت ازداعش پایان دهد.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا درسوریه وعراق با داعش همکاری می کند.
هرگونه حمله ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق به نفع داعش است.
ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق مرتکب جنایت جنگی شده است.
ادعاهای آمریکا، انکلیس، فرانسه و... درباره سوریه بی پایه واساس است.
تامین کنندگان سلاح های صدام دیکتاتور، مدعی وجود سلاح شیمیایی درسوریه شرم آوراست.
مدعیان امروز کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق بودند.
سوریه سلاح های شیمیایی خود را نابود کرد.
رژیم صهیونیستی بمب اتمی وسلاح شیمیایی دارد.
رژیم صهیونیستی احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
جنایت های نتانیاهو درغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه با حمایت آمریکا جنایتکار انجام می شود.
آمریکا جنایتکارسرخط تروریسم درجهان است.
زیربار زورگویی آمریکا جنایتکارنخواهیم رفت.
آمریکا جنایتکاربزرگنریم ناقض حقوق بشردردنیاست.
آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکارصلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش هیچ راهی جز تسلیم شدن ندارند.
زراد خانه هسته ای رژیم صهیونیستی باید نابود شود.
قوانین اسرائیل حامی تروریست ها است.
تسلیحات جبهه النصره چگونه تامین می شود؟ توسط رژیم صهیونیستی!
هرگونه مداخله رژیم صهیونیستی درسوریه غیرقانونی است.
داعش پیاده نظام رژیم صهیونیستی است.


سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درمجمع عموعی سازمان ملل ببندند.
ازدبیرکل سازمان ملل می خواهد که دهان سگ هارشان را درمجمع عمومی سازمان ملل ببندند.
ازرئیس شورای امنیت سازمان ملل می خواهد که دهان سگ هارشان را درمجمع عمومی سازمان ملل ببندند.
نتانیاهو سگ زنجیری آمریکاست.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازهرکسی که علیه رژیم صهیونیستی ایستادگی کند، حمایت می کنیم.
نتانیاهو مانند یک سگ هارپارس می کند.
آمریکا جنایتکارشماره یک واسرائیل جنایتکارشماره درسوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان آدم می کشند، نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم کودک کش دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.
نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیررژیم صهیونیستی حق صلاحیت حرف زدن ندارد.
نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی حق حرف زدن ازتسلیحات ما ندارد.
رژیم صهیونیستی ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
رژیم صهیونیستی به عنوان یکی ازبزرگتریم حامیان گروه های تروریستی است.
تجاوز اسرائیل جنایتکارشماره یک به غزه، لبنان، سوریه ویمن نشان داد که ساخت بمب اتمی درجهان گزینهای درست است.
ساخت بمب اتمی دردنیا دربرابر مقابله جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی گزینهای درست است.
کاری می کنیم صهیونیست ها جنایتکارشماره یک مانند سگ پشمان شوند.
صهیونیست ها جنایتکارشماره یک بیش از70 سال است مانند سگ های وحشی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین وغزه حمله می کنند.
سیاست بی شرمانه رژیم صهیونیستی درمنطقه وجهان!
دیگرهیچ کس دردنیا به نتانیاهو حیوان وحشی اعتماد نمی کند.
جنایت های صهیونیست ها جنایتکارشماره یک نباید درمنطقه وجهان فراموش شود.
99 درصد اسرائیل جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه وجهان است.
99 درصد اسرائیل جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه وجهان است.
99 درصد اسرائیل جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه جهان است.
نتانیاهو از2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند.
ایران بمب اتمی دراختیارندارد ولی رژیم صهیونیستی با بمب اتمی دراختیاردارد.
ایران سلاح شیمیایی دراختیارندارد ولی رژیم صهیونیستی سلاح شیمیایی دارد.
کارمان به جایی رسیده که بنیامین نتانیاهونجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی درمنطقه وجهان به ما زور می گوید
حمله شیمیایی درسوریه کار اسرائیل جنایتکاربود.
(رژیم صهیونیستی تامین کننده سلاح های شیمیایی مورد استفاده داعش درسوریه وعراق)
بنیامین نتانیاهو سلاح شیمیایی دراختیارتروریست های داعش قرارداده است!
اسرائیل جنایتکاراستفاده ازسلاح شیمیایی را به تروریست ها آموزش داده.
مسابقه آدمکشی بین رژیم صهیونیستی و داعش!

نمایش جدید نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل

پنجشنبه 5 مهر 1397 - 21:45
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هر ساله نمایشی مضحک در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه می کند، سخنرانی امسال خود را با ادعای کشف تاسیسات جدید هسته ای ایران توسط این رژیم آغاز کرد.

العالم - فلسطین اشغالی
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد با نشان دادن نقشه ای گفت: امروز می خواهم از تاسیسات جدید هسته ای ایران در تهران رونمایی کنم. اینجا ظاهرا یک کارگاه قالیشویی بوده اما در واقع انبار اتمی است.
این در حالی است که آژانس بینالمللی انرژی اتمی روز پنجشنبه ۳۰ اوت (۸ شهریور) در تازهترین گزارش خود تایید کرد که ایران به تعهدات خود در چارچوب توافق هستهای سال ۲۰۱۵ پایبند است.
در گزارش تصریح شده است که بازرسان این آژانس به تمام مراکزهستهای ایران که تمایل به بازدید از آن را داشتهاند دسترسی داشتند.
آژانس بینالمللی اتمی ضمن تاکید بر «اهمیت همکاری داوطلبانه و فعال ایران در جهت فراهم آوردن دسترسی به مراکز هستهای» اعلام کرد که ذخایر اورانیوم غنی شده و آب سنگین ایران به صورت جزئی در مقایسه با اردیبهشت ماه افزایش یافته است «اما این افزایش هنوز در چهارچوب برجام است.»
نتانیاهو در این سخنرانی با تکرار ادعای سرقت اسناد هستهای از ایران، با نشان دادن تصاویری از یک ساختمان، مدعی شد که ایران در نزدیکی تهران تجهیزات هستهای دارد که آن را به آژانس گزارش نکرده است. این در حالی است که به گفته او این تصاویر مدتهاست که در اختیار آژانس بینالمللی انرژی اتمی قرار گرفته و این نهاد واکنشی به آنها نداشته است.
وی در بخشی از سخنرانیاش گفت: «سه سال پیش من در اینجا تنها کسی بودم که با توافق هستهای با ایران مخالفت کردم... ما با این توافق مخالف بودیم چراکه تهدیدی برای ما بود و مسیر ایران به سمت سلاح اتمی را هموار میکرد.»
نتانیاهو با متهم کردن اروپا به تلاش برای جلب رضایت ایران، از اتحادیه اروپا به دلیل «کمک به ایران برای دور زدن تحریمها» انتقاد کرد و گفت اروپا باید از تاریخ درس بگیرد.
در حالی که نتانیاهو ابتدا گفته بود پارسال اقتصاد ایران رشد چشمگیری داشته و حالا تحریمها موجب سقوط ارزش ریال شده، اما بعدا گفت برجام دستاوردی برای مردم ایران نداشته و آنها معتقدند که سرمایههای آن هدر میرود.
نخستوزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از صحبتهایش، گفت: «برجام یک نکته مثبت داشته، آن هم اینکه اسرائیل و اعراب را به میزانی که هیچگاه قابل تصور نبود، به هم نزدیک کرده است.»
انتقاد از تشیکلات خودگردان فلسطین، تأکید بر «دموکراتیک و یهودی» بودن رژیم صهیونیستی و حمله به نهادهای مختلف سازمان ملل متحد از جمله دیگر بخشهای سخنرانی نتانیاهو بود.
وی سپس از «دونالد ترامپ» رئیسجمهور آمریکا و «نیکی هیلی» نماینده این کشور در سازمان ملل به دلیل «حمایت بیچون و چرا از حق دفاع اسرائیل» تشکر کرد و برای آنها کف زد. در واکنش تنها نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی شروع به کف زدن کردند. در بخشهای دیگری از نشست هم خانواده نتانیاهو و هیأت رژیم صهیونیستی و آمریکا چند بار او را تشویق کردند، اما کس دیگری آنها را همراهی نکرد.
گفتنی است؛ نخستوزیر رژیم صهیونیستی پیشتر (10 اردیبهشت) نیز در شویی تبلیغاتی علیه ایران، تعدادی عکس، سیدی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابلانکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.
نتانیاهو در برابر دوربین پخش زنده، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، به جهان دروغ گفته و تلاش خود برای مخفی کردن برنامه ساخت تسلیحات اتمی را تشدید کرده است.
وی با نشان دادن عکسی از یک انبار که مملو از گاوصندوق بود، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، مواد رادیواکتیو مربوط به این برنامه تسلیحاتی را به جایی در جنوب تهران منتقل کرده است.
نتانیاهو یک کمد پر از زونکن و کمدی دیگر مملو از سیدی را نشان داد و مدعی شد که 55 هزار صفحه و 183 سیدی مدرک مستدل از تلاش ایران برای ساخت سلاح هستهای را در اختیار دارد و آن را در اختیار جامعه جهانی و آژانس بینالمللی انرژی اتمی گذاشته است.

درپاسخ به بنیامین نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شهصیت در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد سگ زنجیری آمریکا درمنطقه!
اسرائیل جنایتکارمسئول حملات شیمیایی درسوریه است.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه سلاح شیمیایی داده است!
اسرائیل جنایتکاراز2011 تاکنون به تروریست ها درسوریه حقوق می دهد.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی درسوریه است.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون درسوریه، لبنان، عراق، یمن، لیبی، منطقه وجهان حامی داعش است.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارداعش قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارجبهه النصره قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارمخالفان سوری قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارگروه های تروریستی قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارازسال 2011 تاکنون ازتروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن، لیبی، منطقه وجهان حمایت می کند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ رژیم صهیونیستی عامل اصلی به وجود آمدن داعش بود.
حمله تروریستی به کنسولگری ایران دربصره کار داعش مورد حمایت اسرائیل جنایتکاربود
حمله تروریستی اهواز کار داعش مورد حمایت رژیم صهیونیستی بود.
جنایت صهیونیست ها تحت نظرآمریکا، انگلیس، سازمان ملل وشورای امنیت!
صهیونیست ها با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند.
داعش با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا و رژیم صهیونیستی است و با مدیریت هدایت وکمک، حمایت وپشتیبانی این دوکشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت ازتروریسم است.
اسرائیل جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون به شورشیان سوری محرمانه سلاح می دهد.
سلاح داعش ازسال 2011 تاکنون درسوریه، لبنان، عراق، یمن، لیبی، منطقه وجهان چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی!
صهیونیست ها جنایتکارحق حضور درفلسطین اشغالی را ندارند.
رژیم صهیونیستی تجاوزمکرر به سوریه اعتراف کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
حمله هوایی به سوریه بدون موافقت شورای امنیت مغایرقوانین بین المللی است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون درک نمی و نمی فهمند.
هرگونه حمله هوایی به سوریه بدون کسب موافقت شورای امنیت، مغایرقوانین بین المللی است.
نتانیاهو بی ادب آوزوهای خود را به گورمی برد.
نتانیاهو بی ادب ازپیشرفت ایران عصبانی است.
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد دیگر نمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، لیبی، میانمار، منطقه وجهان سرپوش بگذارد.
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت درمنطقه وجهان شده است.
آمریکا جنایتکار ازتجاوز رژیم صهیونیستی حمایت می کند.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون به تروریست ها پول وسلاح ارسال می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
اقدام اسرائیل جنایتکارعلیه فلسطین، غزه وسوریه جنایت جنگی است.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی درسوریه جنایت جنگی است.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه جنایت جنگی است.
رژیم صهیونیستی همچنان به تروریست ها درسوریه سلاح می دهد.
جنایت جنگی اسرائیل درسوریه شرم آوراست.
جنایت جنگی اسرائیل درغزه شرم آوراست.
جنایت جنگی اسرائیل دریمن شرم اوراست.
رژیم صهیونیستی شریک جرم سعودی ها درجنگ یمن است.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی دریمن جنایت جنگی است.
اسرائیل جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
ارتش اسرائیل هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
عربستان غیرنظامیان را یمنی را بمب های ساحت اسرائیل می کشد.
امارات غیرنظامیان را یمنی را بمب های ساحت اسرائیل می کشد.
کشف انبارجدید داعش ازسلاح های ساخت آمریکا واسرائیل درالمیادین سوریه.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به سوریه، غزه و یمن سکوت کرده اند.
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، یمن، منطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها قتل عام می شوند.
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترازکشتارمسلمانان درمنطقه است.
سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمسلمانان منطقه تاسف باراست.
رژیم صهیونیستی تامین کننده تسلیحات تروریست ها درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد.
تکفیری ها با همه می جنگند به جز اسرائیل ومتحدانش!
کشتارمسلمانان درمنطقه بی پاسخ نخواهد ماند.
صهیونیست ها جنایتکار بیش از300 سال است بویی ازانسانیت نبرده اند.
مردم جواب دندان شکنی به اسرائیل جنایتکار و نخست وزیر اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه ویمن برای ناامن کردن منطقه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
آمریکا ناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
علت تمام مشکلات،کمبود،بی کیفیتی وگرونی خودرو این خودروسازها وقطعه سازهای ...هست
نباید دربرابرجنایت های آمریکایی ها سکوت کرد.
که سازمان ملل نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
سازمان ملل نقض آشکارحقوق بشردرنوارغزه وفلسطین توسط رژیم صهیونیستی را نمی بیند.

نمی تواند به شعارهای مبارزه با تروریسم آمریکا امید بست.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون با پرونده تروریسم درافغانستان، پاکستان ومنطقه بازی می کند.


مذاکره با حامیان تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی ازابتدا اشتباه بود.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.
نباید فراموش کنیم که دشمنی به نام آمریکا داریم.

هیچ وقت نباید فراموش کنیم که دشمنی به نام آمریکا داریم.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

"آمریکا" به نقض آشکار قوانین بینالمللی در سوریه ادامه می دهد.
"رژیم صهیونیستی" به نقض آشکار قوانین بینالمللی در سوریه ادامه می دهد.

آیا درسازمان های بین المللی کسی نیست که نماینده وحشی بی فرهنگ بی شخصیت آمریکا جنایتکاردرسازمان ملل متحد بگوید اگر دخالت نظامی ایران در سوریه مورد پسند شما نیست وپس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگرکشورهای جهان مرتکب شدهدید
نماینده آمریکا درسازمان ملل مورد اعتماد ما نیست.حرف نماینده آمریکا درسازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باورمی کند نماینده آمریکا درسازمان ملل نگران حقوق بشردرسوریه، افغانستان، عراق، یمن، نوارغزه، فلسطین، بحرین وعربستان است؟

واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد.
ناتوانی آمریکا وترکیه درمدت8 سال درحل بحران سوریه!

نتانیاهو نجس وحشی بی شخصیت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی ازترس به پای روسیه افتاد.
امروزخطر رژیم کودک کش صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.

حرف های نماینده آمریکا درسازمان ملل، مصرف داخلی آمریکا است.

حرف های نماینده آمریکا درسازمان ملل، مصرف داخلی آمریکا است.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.
حرف نماینده وحشی بی شخصیت آمریکا جنایتکاردرسازمان ملل متحد دیگرچه اعتباردارد؟
کسانی باید خاک سوریه را ترک کنند که بدون اجازه دولت سوریه، وارد خاک سوریه شده اند مانند آمریکا جنایتکارشماره یک!
چرا شورای ضد امنیت سازمان ضد ملل متحد درمدت 8 سال است، نفت داعش را تحریم نمی کند؟.
سلاحهای ممنوعه ساخته آمریکایی، اسرائیلی وکشورهای اروپایی توسط رژیم جعلی صهیونیستی، عربستان سعودی تمام تروریست ها با رهبری آمریکا علیه مظلومان ومسلمانان درنوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، لیبی ویمن استفاده می شوند.

حمایت ایران از جبهه مقاومت دشمنان دین اسلام،قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت را مانند آمریکا وهم پیمانانش به شکست کشاند.

داعشی ها مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات وترکیه دو گزینه دارند؛ تسلیم یا مرگ

داعشی ها مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات وترکیه هیچ راه فراری ندارند، یا باید خود را تسلیم کنند یا کشته خواهند شد.

حامیان اصلی تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی را بشناسید.
آمریکا تهدیدی برای منطقه است.
رژیم جعلی صهیونیستی تهدیدی برای منطقه است.
عربستان سعودی تهدیدی برای منطقه است.
امارات تهدیدی برای منطقه است.
ترکیه تهدیدی برای منطقه است.
تمام تروریست های سوریه تحت نظارت ومدیریت آمریکا وهم پیمانانش هستند.
آمریکا وهم پیمانانش درمدت 8 سال است همه جانبه ازتروریست ها درسوریه کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

آمریکایی ها مانند حیوانات حیات وحش آفریقا درمنطقه هستند.

نیروهای آمریکایی به درخواست اردوغان به سوریه اعزام شدند.
داعشی ها مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی، امارات وترکیه دو گزینه دارند؛ تسلیم یا مرگ
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد دیگر شخصی سیاسی نیست بلکه یک تروریست است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد دیگر شخصی سیاسی نیست بلکه یک تروریست است.



ملت ایران به هیچ کشوری باج نمی دهد.
دولت کانادا پایش را ازگلیمش درازترکرده است.
کانادا جنایتکارباید ازمداخله گری وفروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین و اسرائیل دست بردارد.
مقامات کانادا جنایتکارباید پاسخگوی دخالت آشکار خود درامور کشورها باشند.
کانادا جنایتکار حق ندارد در مورد حقوق بشر صحبت کند
تصویب این پیش نویس قطعنامه یک اقدام تجاوزگونه علیه ایران به شمار می رود.
در حالی که کانادا به منشور سازمان ملل متحد و اصول قوانین بین المللی و حقوق بشر احترام نمی گذارد
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی سعودی ها جنایتکار دریمن است.
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی اماراتی ها جنایتکار دریمن است.
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی بحرینی ها جنایتکار دریمن است.
دولت کانادا جنایتکارحامی جنایات جنگی صهیونیست ها جنایتکار دریمن است.
چرا هیچ کشور اروپایی جنایتکار ازحمله عربستان جنایتکار به یمن سخن نمی گوید؟
چرا هیچ کشور اروپایی جنایتکار ازحمله امارات جنایتکار به یمن سخن نمی گوید؟
چرا هیچ کشور اروپایی جنایتکار ازحمله اسرائیل جنایتکار به غزه سخن نمی گوید؟
آمریکا جنایتکار صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد.
کانادا جنایتکار صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد.
عربستان جنایتکار صلاحیت سخن گفتن از حقوق بشر را ندارد.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد و نه نظامیان سوری را.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد و نه غیرنظامیان سوری را.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قرار دهد و نه غیرنظامیان یمنی را
کشورهای جهان نگران نقش ریاض درتامین مالی تروریسم درسراسرجهان هستند.
عربستان جنایتکار5 هزار تروریست سوادنی به یمن اعزام کرد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به سوریه سرپوش می گذارد.
کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به غزه سرپوش می گذارد.
ائتلاف آمریکایی به جای مبارزه با تروریسم با دمشق جنگ می کند/ جنگنده آمریکایی با بمب خوشه ای منایق غیرنظامی سوریه را بمباران کردند.
که ائتلاف آمریکایی به جای مبارزه با داعش درحال جنگ با دولت سوریه ومردم سوریه است/ جنگنده های آمریکایی بار دیگر غیرنظامیان را درسوریه به خاک و خون کشیدند.


دولت روحانی بدرد رئیس جمهور ملت ایران و کشور نمی خورد ازسال 1392 تاکنون به ملت ایران و کشور اهانت وخیانت کرده است با دشمنان درجه یک ملت ایران مذاکره و گفت وگو وهمکاری کرده است.


توهین ترامپ به ملت ایران، برای سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا جنایتکار گران تمام شود.
ترامپ فرقی با سگ هارندارد.
ترامپ فرقی با حیوان حیات وحش آفریقای جنوبی ندارد.
ترامپ فرقی با داعش ندارد.
آل سعود فرقی با داعش ندارد.
بن سلمان فرقی با داعش ندارد.
نتانیاهو فرقی با سگ هارندارد.
پمیئو فرقی با داعش ندارد.
عادل الجبیرفرقی با سگ هارندارد.

هزاران بار ازطریق رسانه ها اعلام کرده ایم آمریکا جنایتکاربیش از40 سال است دشمن تاریخی مردم ایران است ولی متاسفانه روحانی وظریف تاکنون درک نمی کنند و نمی فهمند.
آمریکا جنایتکاردشمن درجه یک ایران است.
حمله تروریستی به اهواز با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت.
ملت ایران همچنان آمریکا جنایتکار را دشمن درجه یک خود می داند.
آمریکا با پول عربستان سعودی وامارات به همراه اسرائیل ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی وداعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، لبنان، عراق ومنطقه بوده است.


حامیان اصلی تروریسم چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی تروریسم را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی القاعده چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی القاعده را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی طالبان چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی طالبان را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!


حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی گروهک تروریستی منافقین را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی داعش چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی داعش را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی مخالفان سوری چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی مخالفان سوری را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!


حامیان اصلی گروه های تروریستی چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی گروه های تروریستی را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!

حامیان اصلی تروریست های منطقه وجهان چه کسانی هستند؟
هفت حامی اصلی تروریست های منطقه وجهان را بشناسید.
1- آمریکا به همراه سازمان ملل!
2 - انگلیس به همراه سازمان ملل!
3 - فرانسه به همراه سازمان ملل!
4 - آلمان به همراه سازمان ملل!
5 - عربستان به همراه سازمان ملل!
6 - امارات به همراه سازمان ملل!
7 - اسرائیل به همراه سازمان ملل!
بابائی


درپاسخ به مشاورنحس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت امنیت ملی آمریکا جنایتکارسگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمنطقه خاورمیانه
شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

آمریکا از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
انگلیس از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
فرانسه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آلمان از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
رژیم کودک کش صهیونیستی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
عربستان سعودی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
قطر از تروریست هادرسوریه حمایت میکند.
امارات از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
اردن از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
ترکیه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
سازمان ملل از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آمریکا آتش تروریسم را شعله ور کرد.
آمریکا باید درباره حمایت به داعش توضیح دهد.
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد سوریه می شود.!
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد عراق می شود.!
آمریکا حامی اصلی تسلیحات تروریسم است.
آمریکا حامی اصلی تسلیحات داعش است.
آمریکا مرتکب جنگی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه ویمن وافغانستان ولیبی و... شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه وعراق ویمن وافغانستان و... است.

آمریکایی ها سگ های شکارچی سازمان های بین المللی درخاورمیانه وجهان هستند.

مدعیان حقوق بشر سگ های شکارچی نتانیاهو درمنطقه هستند.
مدعیان حقوق بشر سگ های شکارچی آل سعود درمنطقه هستند.

آمریکا جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

شورای امنیت سازمان خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

سازمان ملل خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

انگلیس جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

فرانسه جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

عربستان سعودی جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

اسرائیل جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

امارات جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

اردن جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.

ترکیه جنایتکار و خیانتکارعامل به وجود آمدن تروریست ها در خاورمیانه وجهان است.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به داعش باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به مخالفان سوری باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به جبهه النصره باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به القاعده باید قطع شود.
کمک های آمریکا وهم پیمانانش به ارتش آزاد درسوریه قطع شود.
حمایت های سازمان های بین المللی ازآمریکا وهم پیمانانش باید قطع شود.


آمریکا، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
عربستان سعودی، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
ترکیه، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
اسرائیل، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
انگلیس، بزرگترین خطر برای مسلمانان است
فرانسه، بزرگترین خطر برای مسلمانان است


شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..



حمله تروریستی اهواز کارداعش مورد حمایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل بود.
سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا، عربستان، امارات و اسرائیل بخاطر حمله تروریستی به اهواز باید پاسخگو باشند.
داعش با هدایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است وبا مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چهارکشوردست به اقدامات تروریستی می زند.

حمله تروریستی اهواز کارداعش مورد حمایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل بود.
سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا، عربستان، امارات و اسرائیل بخاطر حمله تروریستی به اهواز باید پاسخگو باشند.
داعش با هدایت آمریکا، عربستان، امارات واسرائیل دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است وبا مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چهارکشوردست به اقدامات تروریستی می زند.


آمریکا به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان ومنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان وکشورهای عربی عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورآمریکا درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

انگلیس به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان ومنطقه است.
حضورانگلیس درافغانستان وکشورهای عربی عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورانگلیس درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورانگلیس درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

فرانسه به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان ومنطقه است.
حضورفرانسه درافغانستان وکشورهای عربی عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورفرانسه درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورفرانسه درافغانستان وکشورهای عربی عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

ناتو به دنبال جنگ با تروریسم، طالبان وداعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درافغانستان است.
حضورناتو درافغانستان عامل جنگ، ثباتی وناامنی درمنطقه است.
حضورناتو درافغانستان عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
حضورناتودرافغانستان عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.

انتقام خون شهدای اهواز را از عوامل داخلی و خارجی می گیریم
به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتقام قطره، قطره خون شهیدان عملیات تروریستی اهواز را از عوامل داخلی و بیرونی این حادثه غم انگیز می گیریم.

هشدار رزمنده ایرانی به حامی اصلی تروریست ها درمنطقه وجهان
آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه های آنها در منطقه امنیت نخواهند داشت
عربستان و امارات دست از شرارت برندارند از خطوط قرمز آنها عبور می کنیم

عربستان تروریست ها را تسلیح می کند
عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده از کشورهای اروپایی، تروریست ها را در مناطق مختلف خاورمیانه تسلیح و تجهیز می کند.
عربستان سعودی سلاح هایی را که از «اسلواکی» خریداری کرده، در اختیار تروریست ها در کشورهای مختلف از جمله سوریه و لیبی قرار داده است.بر اساس این گزارش، کشور «اسلواکی» در سال های اخیر مقادیر زیادی سلاح به عربستان فروخته است و «ریاض» این سلاح ها را در اختیار گروه های تروریستی در مناطق مختلف خاورمیانه از جمله در سوریه و لیبی قرار داده است.
این سلاح ها در اختیار تروریست ها در سوریه قرار گرفته است.
سلاح ها و تجهیزات نظامی ساخت «سوئیس» که به امارات فروخته شده بودند، اخیرا از مقرهای داعش در سوریه سر درآورده اند.
این کار فقط برای این است که واقعیت ها را از خودش دور کند، اینکه بزرگترین تهدید خاورمیانه اسرائیل است وقتی که نتانیاهو در کنار یک مرکز ساخت سلاح هسته ای می ایستد و کشورهای دیگر را به نابودی هسته ای تهدید می کند.
نتانیاهو چوپان دروغگوست.
که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یا اصل مسئله را درک نمی کند، نمی فهمد دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
رزمنده ایرانی، رژیم صهیونیستی عامل حمله شیمیایی به ادلب دانست.
اسرائیل عامل حمله شیمیایی به خان شیخون است.
چه کسی، چگونه وازچه راهی به سلاح می فرستد؟ ازطریق مرزهای فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی!
نگران ما ازجنایات بی حساب وکتاب رژیم صهیونیستی درسوریه ومنطقه است.
ما به مظلومان، مسلمانان ودولت های کمک می کنیم رژیم صهیونیستی هم ازتروریست ها کمک، حمایت وپشتیبانی همه جانبه می کند.
داعش ازسال 2011 تاکنون پول وسلاح خود را چگونه تامین می کند؟ توسط رژیم صهیونیستی، با کمک مالی عربستان سعودی، امارات، آمریکا وغرب!
مدعیان حقوق بشربه فجایع فلسطین چراغ سبزنشان می دهند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم فلسطین برای جامعه جهانی شرم آوراست.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چرا غ سبز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
اقدام رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان جنایت جنگی جنایت علیه بشریت است.
اسرائیل هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
اسرائیل فرقی با داعش ندارد.
اسرائیل فرقی جبهه النصره ندارد.
اسرائیل فرقی با القاعده ندارد.
برخی کشورهای عربی جنایتکار وبرخی کشورهای اروپایی جنایتکار و رژیم صهیونیستی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکارازتروریست ها ازسال 2011 تاکنون درسایه سکوت سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکاردرسوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند.
بدون اجازه دمشق حضور نیروهای آمریکایی، بدون اجازه دمشق نیروهای انگلیسی، بدون اجازه نیروهای فرانسوی و بدون اجازه دمشق نیروهای آلمانی درسوریه نقض قوانین بین المللی است.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی، امارات واسرائیل حامی تروریست ها درسوریه ومسئول جنایت های آنان هستند.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
آمریکا واسرائیل می خواهند یک اسرائیل دیگر درمنطقه درست کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
دنیا فکرنمی کرد ما به این زودی داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش درسوریه، عراق ومنطقه شکست دهیم.
دنیا فکر نمی کرد که ما به این سرعت داعش مورد حمایت همه جانبه آمریکا ومتحدانش را ازبین بریم.
ایران حامی تروریسم نیست آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل ازتروریسم کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند.
ایران حامی تروریسم نیست بلکه مدعیان حقوق بشرازآن حمایت می کنند.
دربرایرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
اسرائیل سازمان تروریستی است.
ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی دال برمقابله آمریکا جنایتکار با تروریسم، القاعد، طالبان وداعش و دیگرگروه های تروریستی وجود ندارد.
هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا جنایتکار با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی مقابله می کند.
کسی که دشمن ایران جایگاهی درخلیج فارس ومنطقه ندارد.
آمریکا جنایتکارحامی تروریست هاست.
تروریست خوب وبد نداریم
آمریکا ومتحدان غربی غیرقابل اعتماد هستند.
آمریکا ومتحدان عربی غیرقابل اعتماد هستند.
حمله های ائتلاف بین المللی به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسوریه وعراق بیش از6 هزارنفر را قتل عام کرده است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا باید به حمایت ازداعش پایان دهد.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا درسوریه وعراق با داعش همکاری می کند.
هرگونه حمله ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق به نفع داعش است.
ائتلاف بین المللی درسوریه وعراق مرتکب جنایت جنگی شده است.
ادعاهای آمریکا، انکلیس، فرانسه و... درباره سوریه بی پایه واساس است.
تامین کنندگان سلاح های صدام دیکتاتور، مدعی وجود سلاح شیمیایی درسوریه شرم آوراست.
مدعیان امروز کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق بودند.
سوریه سلاح های شیمیایی خود را نابود کرد.
رژیم صهیونیستی بمب اتمی وسلاح شیمیایی دارد.
رژیم صهیونیستی احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
جنایت های نتانیاهو درغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه با حمایت آمریکا جنایتکار انجام می شود.
آمریکا جنایتکارسرخط تروریسم درجهان است.
زیربار زورگویی آمریکا جنایتکارنخواهیم رفت.
آمریکا جنایتکاربزرگنریم ناقض حقوق بشردردنیاست.
آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکارصلاحیت مبارزه با تروریسم را ندارد.
تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش هیچ راهی جز تسلیم شدن ندارند.
زراد خانه هسته ای رژیم صهیونیستی باید نابود شود.
قوانین اسرائیل حامی تروریست ها است.
تسلیحات جبهه النصره چگونه تامین می شود؟ توسط رژیم صهیونیستی!
هرگونه مداخله رژیم صهیونیستی درسوریه غیرقانونی است.
داعش پیاده نظام رژیم صهیونیستی است.


سازمان های بین المللی دهان سگ هارشان را درمجمع عموعی سازمان ملل ببندند.
ازدبیرکل سازمان ملل می خواهد که دهان سگ هارشان را درمجمع عمومی سازمان ملل ببندند.
ازرئیس شورای امنیت سازمان ملل می خواهد که دهان سگ هارشان را درمجمع عمومی سازمان ملل ببندند.
نتانیاهو سگ زنجیری آمریکاست.
موشک های مان را تقویت می کنیم ازهرکسی که علیه رژیم صهیونیستی ایستادگی کند، حمایت می کنیم.
نتانیاهو مانند یک سگ هارپارس می کند.
آمریکا جنایتکارشماره یک واسرائیل جنایتکارشماره درسوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان آدم می کشند، نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم کودک کش دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.
نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیررژیم صهیونیستی حق صلاحیت حرف زدن ندارد.
نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی حق حرف زدن ازتسلیحات ما ندارد.
رژیم صهیونیستی ازبزرگ ترین حامیان داعش است.
رژیم صهیونیستی به عنوان یکی ازبزرگتریم حامیان گروه های تروریستی است.
تجاوز اسرائیل جنایتکارشماره یک به غزه، لبنان، سوریه ویمن نشان داد که ساخت بمب اتمی درجهان گزینهای درست است.
ساخت بمب اتمی دردنیا دربرابر مقابله جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی گزینهای درست است.
کاری می کنیم صهیونیست ها جنایتکارشماره یک مانند سگ پشمان شوند.
صهیونیست ها جنایتکارشماره یک بیش از70 سال است مانند سگ های وحشی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین وغزه حمله می کنند.
سیاست بی شرمانه رژیم صهیونیستی درمنطقه وجهان!
دیگرهیچ کس دردنیا به نتانیاهو حیوان وحشی اعتماد نمی کند.
جنایت های صهیونیست ها جنایتکارشماره یک نباید درمنطقه وجهان فراموش شود.
99 درصد اسرائیل جنایتکارعامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه وجهان است.
99 درصد اسرائیل جنایتکارعامل اصلی جنگ درمنطقه وجهان است.
99 درصد اسرائیل جنایتکارعامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه جهان است.
نتانیاهو از2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند.
ایران بمب اتمی دراختیارندارد ولی رژیم صهیونیستی با بمب اتمی دراختیاردارد.
ایران سلاح شیمیایی دراختیارندارد ولی رژیم صهیونیستی سلاح شیمیایی دارد.
کارمان به جایی رسیده که بنیامین نتانیاهونجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی درمنطقه وجهان به ما زور می گوید
حمله شیمیایی درسوریه کار اسرائیل جنایتکاربود.
(رژیم صهیونیستی تامین کننده سلاح های شیمیایی مورد استفاده داعش درسوریه وعراق)
بنیامین نتانیاهو سلاح شیمیایی دراختیارتروریست های داعش قرارداده است!
اسرائیل جنایتکاراستفاده ازسلاح شیمیایی را به تروریست ها آموزش داده.
مسابقه آدمکشی بین رژیم صهیونیستی و داعش!

نمایش جدید نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل

پنجشنبه 5 مهر 1397 - 21:45
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هر ساله نمایشی مضحک در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه می کند، سخنرانی امسال خود را با ادعای کشف تاسیسات جدید هسته ای ایران توسط این رژیم آغاز کرد.

العالم - فلسطین اشغالی
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد با نشان دادن نقشه ای گفت: امروز می خواهم از تاسیسات جدید هسته ای ایران در تهران رونمایی کنم. اینجا ظاهرا یک کارگاه قالیشویی بوده اما در واقع انبار اتمی است.
این در حالی است که آژانس بینالمللی انرژی اتمی روز پنجشنبه ۳۰ اوت (۸ شهریور) در تازهترین گزارش خود تایید کرد که ایران به تعهدات خود در چارچوب توافق هستهای سال ۲۰۱۵ پایبند است.
در گزارش تصریح شده است که بازرسان این آژانس به تمام مراکزهستهای ایران که تمایل به بازدید از آن را داشتهاند دسترسی داشتند.
آژانس بینالمللی اتمی ضمن تاکید بر «اهمیت همکاری داوطلبانه و فعال ایران در جهت فراهم آوردن دسترسی به مراکز هستهای» اعلام کرد که ذخایر اورانیوم غنی شده و آب سنگین ایران به صورت جزئی در مقایسه با اردیبهشت ماه افزایش یافته است «اما این افزایش هنوز در چهارچوب برجام است.»
نتانیاهو در این سخنرانی با تکرار ادعای سرقت اسناد هستهای از ایران، با نشان دادن تصاویری از یک ساختمان، مدعی شد که ایران در نزدیکی تهران تجهیزات هستهای دارد که آن را به آژانس گزارش نکرده است. این در حالی است که به گفته او این تصاویر مدتهاست که در اختیار آژانس بینالمللی انرژی اتمی قرار گرفته و این نهاد واکنشی به آنها نداشته است.
وی در بخشی از سخنرانیاش گفت: «سه سال پیش من در اینجا تنها کسی بودم که با توافق هستهای با ایران مخالفت کردم... ما با این توافق مخالف بودیم چراکه تهدیدی برای ما بود و مسیر ایران به سمت سلاح اتمی را هموار میکرد.»
نتانیاهو با متهم کردن اروپا به تلاش برای جلب رضایت ایران، از اتحادیه اروپا به دلیل «کمک به ایران برای دور زدن تحریمها» انتقاد کرد و گفت اروپا باید از تاریخ درس بگیرد.
در حالی که نتانیاهو ابتدا گفته بود پارسال اقتصاد ایران رشد چشمگیری داشته و حالا تحریمها موجب سقوط ارزش ریال شده، اما بعدا گفت برجام دستاوردی برای مردم ایران نداشته و آنها معتقدند که سرمایههای آن هدر میرود.
نخستوزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از صحبتهایش، گفت: «برجام یک نکته مثبت داشته، آن هم اینکه اسرائیل و اعراب را به میزانی که هیچگاه قابل تصور نبود، به هم نزدیک کرده است.»
انتقاد از تشیکلات خودگردان فلسطین، تأکید بر «دموکراتیک و یهودی» بودن رژیم صهیونیستی و حمله به نهادهای مختلف سازمان ملل متحد از جمله دیگر بخشهای سخنرانی نتانیاهو بود.
وی سپس از «دونالد ترامپ» رئیسجمهور آمریکا و «نیکی هیلی» نماینده این کشور در سازمان ملل به دلیل «حمایت بیچون و چرا از حق دفاع اسرائیل» تشکر کرد و برای آنها کف زد. در واکنش تنها نمایندگان آمریکا و رژیم صهیونیستی شروع به کف زدن کردند. در بخشهای دیگری از نشست هم خانواده نتانیاهو و هیأت رژیم صهیونیستی و آمریکا چند بار او را تشویق کردند، اما کس دیگری آنها را همراهی نکرد.
گفتنی است؛ نخستوزیر رژیم صهیونیستی پیشتر (10 اردیبهشت) نیز در شویی تبلیغاتی علیه ایران، تعدادی عکس، سیدی و کاغذ را نشان داد و مدعی شد که مدارک غیرقابلانکار از تلاش مخفیانه تهران برای ساخت بمب اتمی دارد.
نتانیاهو در برابر دوربین پخش زنده، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، به جهان دروغ گفته و تلاش خود برای مخفی کردن برنامه ساخت تسلیحات اتمی را تشدید کرده است.
وی با نشان دادن عکسی از یک انبار که مملو از گاوصندوق بود، مدعی شد که ایران پس از امضای برجام، مواد رادیواکتیو مربوط به این برنامه تسلیحاتی را به جایی در جنوب تهران منتقل کرده است.
نتانیاهو یک کمد پر از زونکن و کمدی دیگر مملو از سیدی را نشان داد و مدعی شد که 55 هزار صفحه و 183 سیدی مدرک مستدل از تلاش ایران برای ساخت سلاح هستهای را در اختیار دارد و آن را در اختیار جامعه جهانی و آژانس بینالمللی انرژی اتمی گذاشته است.

درپاسخ به بنیامین نتانیاهو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شهصیت در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد سگ زنجیری آمریکا درمنطقه!
اسرائیل جنایتکارمسئول حملات شیمیایی درسوریه است.
رژیم صهیونیستی به تروریست ها درسوریه سلاح شیمیایی داده است!
اسرائیل جنایتکاراز2011 تاکنون به تروریست ها درسوریه حقوق می دهد.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی درسوریه است.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون درسوریه، لبنان، عراق، یمن، لیبی، منطقه وجهان حامی داعش است.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارداعش قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارجبهه النصره قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارمخالفان سوری قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارسلاح شیمیایی دراختیارگروه های تروریستی قرارمی دهد.
اسرائیل جنایتکارازسال 2011 تاکنون ازتروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن، لیبی، منطقه وجهان حمایت می کند.
چه کسی داعش را به وجود آورد؟ رژیم صهیونیستی عامل اصلی به وجود آمدن داعش بود.
حمله تروریستی به کنسولگری ایران دربصره کار داعش مورد حمایت اسرائیل جنایتکاربود
حمله تروریستی اهواز کار داعش مورد حمایت رژیم صهیونیستی بود.
جنایت صهیونیست ها تحت نظرآمریکا، انگلیس، سازمان ملل وشورای امنیت!
صهیونیست ها با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند.
داعش با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب به آمریکا و رژیم صهیونیستی است و با مدیریت هدایت وکمک، حمایت وپشتیبانی این دوکشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت ازتروریسم است.
اسرائیل جنایتکارشماره یک ازسال 2011 تاکنون به شورشیان سوری محرمانه سلاح می دهد.
سلاح داعش ازسال 2011 تاکنون درسوریه، لبنان، عراق، یمن، لیبی، منطقه وجهان چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی!
صهیونیست ها جنایتکارحق حضور درفلسطین اشغالی را ندارند.
رژیم صهیونیستی تجاوزمکرر به سوریه اعتراف کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
حمله هوایی به سوریه بدون موافقت شورای امنیت مغایرقوانین بین المللی است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون درک نمی و نمی فهمند.
هرگونه حمله هوایی به سوریه بدون کسب موافقت شورای امنیت، مغایرقوانین بین المللی است.
نتانیاهو بی ادب آوزوهای خود را به گورمی برد.
نتانیاهو بی ادب ازپیشرفت ایران عصبانی است.
بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد دیگر نمی تواند برجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، لیبی، میانمار، منطقه وجهان سرپوش بگذارد.
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت درمنطقه وجهان شده است.
آمریکا جنایتکار ازتجاوز رژیم صهیونیستی حمایت می کند.
رژیم صهیونیستی ازسال 2011 تاکنون به تروریست ها پول وسلاح ارسال می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
اقدام اسرائیل جنایتکارعلیه فلسطین، غزه وسوریه جنایت جنگی است.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی درسوریه جنایت جنگی است.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه جنایت جنگی است.
رژیم صهیونیستی همچنان به تروریست ها درسوریه سلاح می دهد.
جنایت جنگی اسرائیل درسوریه شرم آوراست.
جنایت جنگی اسرائیل درغزه شرم آوراست.
جنایت جنگی اسرائیل دریمن شرم اوراست.
رژیم صهیونیستی شریک جرم سعودی ها درجنگ یمن است.
حملات هوایی رژیم صهیونیستی دریمن جنایت جنگی است.
اسرائیل جنایتکارانواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
ارتش اسرائیل هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
عربستان غیرنظامیان را یمنی را بمب های ساحت اسرائیل می کشد.
امارات غیرنظامیان را یمنی را بمب های ساحت اسرائیل می کشد.
کشف انبارجدید داعش ازسلاح های ساخت آمریکا واسرائیل درالمیادین سوریه.
سازمان های بین المللی چرا درمقابل تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به سوریه، غزه و یمن سکوت کرده اند.
این درحالی است که مردم سوریه، عراق، یمن، منطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط صهیونیست ها قتل عام می شوند.
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترازکشتارمسلمانان درمنطقه است.
سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمسلمانان منطقه تاسف باراست.
رژیم صهیونیستی تامین کننده تسلیحات تروریست ها درمنطقه وجهان است.
رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می فهمد.
تکفیری ها با همه می جنگند به جز اسرائیل ومتحدانش!
کشتارمسلمانان درمنطقه بی پاسخ نخواهد ماند.
صهیونیست ها جنایتکار بیش از300 سال است بویی ازانسانیت نبرده اند.
مردم جواب دندان شکنی به اسرائیل جنایتکار و نخست وزیر اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه ویمن برای ناامن کردن منطقه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

رشوه‌عربستان به رضاپهلوی برای اغتشاش در ایران
برخی منابع خبری از دیدار رضا پهلوی با برخی مقامات سیاسی عربستان خبر داده‌اند.
گزارش ها حاکی از آن است که به تازگی رضا پهلوی با سفیر عربستان در آمریکا و برخی دیگر از مقامات بلندپایه سعودی دیدار داشته است.

گفته شده در این دیدار‌ها که در نیویورک بوده است، رضا پهلوی، فرزند شاه سابق ایران خواستار کمک رهبران ریاض به او برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

همچنین گفته شده مقامات سعودی در این دیدار‌ها وعده کمک به رضا پهلوی را منوط به آن که او برخی اغتشاشات در شهر‌های بزرگ ایران را دنبال کند، داده‌اند.

در این گزارش گفته شده، برخی دیدار‌های پیشین میان رضا پهلوی و مقامات سعودی که از سال گذشته میلادی آغاز شده، به اختلافات و فضای متشنج میان اطرافیان او دامن زده و برخی از اطرافیان او این گونه همکاری‌ها میان رضا پهلوی و سران ریاض را غیرقابل قبول عنوان کرده‌اند.

اگرچه منابع رسمی سعودی میزان کمک‌های اعطا شده به فرزند شاه سابق ایران را اعلام نکرده‌اند، اما گزارش‌های منتشر شده براساس اظهارات «جرج نادر»، مشاور حاکم امارات و همچنین برخی لابی‌های واسطه‌گر در «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» در واشنگتن و حتی منابع وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهد که رضاپهلوی مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار را به تازگی از سعودی‌ها تحت عنوان کمک به اغتشاشات در ایران دریافت کرده است.

این گزارش در پایان می‌گوید که رضا پهلوی امیدوار است با حمایت اسرائیل، عربستان و امریکا بتواند با ایجاد اغتشاش در ایران اهداف مورد نظر خود را دنبال کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم متهم کرد
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷
رزمنده ایرانی باردیگر آمریکا را به ادامه حمایت از تروریسم و عدم انجام اقدامات قاطع در این زمینه متهم کرد.
آمریکا هیچ کاری برای افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی ، ومنطقه خاورمیانه سوریه نکرده است.
که واشنگتن میلیاردها دلار کمک نظامی و غیر نظامی به تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون هیچگونه همکاری با کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان در زمینه مبارزه با تروریسم نداشته است.
آمریکا باید ازحمایت ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی دست بردارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروهک جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، مخالفان سوری وگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش و گروهای تروریستی درمنطقه بوده است.
واشنگتن بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
واشنگتن به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
1 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریسم وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریسم مقابله می کند.
2 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با القاعده وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با القاعده مقابله می کند.
3 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با طالبان وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با طالبان مقابله می کند.
4 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با گروه های تروریستی وجود ندارد ازسال 2001 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با گروه های تروریستی مقابله می کند
5 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با داعش وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با داعش مقابله می کند.
6 - هیچ سندی دال برمقابله آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه وجود ندارد ازسال 2011 تاکنون هیچ سندی وجود ندارد که نشان بدهد آمریکا با تروریست ها درسوریه ومنطقه مقابله می کند.
7 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست، بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
8 - آمریکا تسلیحات داعش را تامین می کند.
9 – آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
اگرآمریکایی ها می خواهند به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، غزه وفلسطین کمک کنند باید ازحمایت سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها، صهیونیست‌ها، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، گروه های تروریستی و تروریست ها درسوریه ومنطقه خاورمیانه دست بردارند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: