کد خبر: ۷۹۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۳۵۲
گرشاسبی اعلام کرد ظرف یکی دو روز آینده مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.
خبر فوق العاده ای که گرشاسبی به پرسپولیسی ها دادبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، گرشاسبی به بازیکنان خبر خوشی داد و اعلام کرد پول به باشگاه رسیده و ظرف یکی دو روز آینده مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.

 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس درباره معوقات خود طی هفته‌های گذشته بارها پیگیری‌هایی را انجام دادند اما اتفاق خاصی رخ نداد.آنها انتظار داشتند تا بعد از حضورشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه مشکلات مالی تیم را حل کند اما این اتفاق رخ نداد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با علم به دلخوری بازیکنان و سکوت آنها بخاطر برهم نخوردذن آرامش تیم  بعد از بازی با پیکان راهی رختکن شد و دقایقی با آنتها گفت‌وگو کرد. گرشاسبی در این صحبت‌ها به بازیکنان خبر خوشی داد و اعلام کرد پول به باشگاه رسیده و ظرف یکی دو روز آینده مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: