کد خبر: ۷۹۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۸
در جلسه کمیسیون صنایع مجلس عنوان شد:
نماینده مردم سُنقر در مجلس گفت: در این جلسه که رئیس سازمان هوافضای سپاه، فرماندهان ارتش و مدیران مرکز مطالعات هوافضای کشور حضور داشتند، معاون وزیر دفاع با تشریح توانمندی‌ها و توانایی‌های صنعت دفاعی کشور، بر رفع نیازمندی‌های بودجه‌ای وزارت دفاع تاکید کرد.
ایران از نظر دفاعی و موشکی جزو ۱۰ کشور مطرح جهان است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بررسی بنیه دفاعی و موشکی کشور با حضور مقامات لشکری در این کمیسیون، خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس گزارش معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران از نظر بنیه دفاعی و موشکی جزو ۱۰ کشور مطرح جهان است.

نماینده مردم سُنقر در مجلس ادامه داد: در این جلسه که رئیس سازمان هوافضای سپاه، فرماندهان ارتش و مدیران مرکز مطالعات هوافضای کشور حضور داشتند، معاون وزیر دفاع با تشریح توانمندی‌ها و توانایی‌های صنعت دفاعی کشور، بر رفع نیازمندی‌های بودجه‌ای وزارت دفاع تاکید کرد.

وی با اشاره به تصمیم اتخاذشده در این کمیسیون، گفت: مقرر شد، در نشست مشترک کمیسیون‌های صنایع و امنیت ملی مجلس، حمایت‌های بودجه‌ای لازم در قالب لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ برای تقویت هرچه بیشتر بنیه دفاعی و توسعه توانمندی‌های موشکی کشور، انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: