کد خبر: ۷۹۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۲
ذوالقدر خبر داد:
یک عضو کمیسیون فرهنگی از جلسه امشب تعدادی از نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری خبر داد.
تشکیل جلسه امشب کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با مقام معظم رهبری/ نشست فوق‌العاده در وزارت کشور

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،سیده فاطمه ذوالقدر درباره جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی امشب با مقام معظم رهبری دیدار دارند. در جلسه امروز در این باره بحث و گفت‌و‌گو کردیم که چه مباحثی را برای این جلسه در حضور ایشان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: مباحث مربوط به حاشیه‌نشینی، مسجد محوری، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، معتادان، تکدی‌گری، بالا رفتن آمار طلاق و... ازجمله مواردی است که به سمع و نظر مقام معظم رهبری خواهد رسید.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی معاون پارلمانی وزیر کشور هم حضور داشت، اظهار کرد: وی در این جلسه بیان کرد که وضعیت ازدواج در ماه‌های اخیر خوب بوده و آمار طلاق هم رو به کاهش گذاشته است.

ذوالقدر تاکید کرد: طبق گفته آقای سامانی، وزیر کشور هم برای جلسه امشب با مقام معظم رهبری جلسه فوق‌العاده‌ای را در وزارت کشور تشکیل داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: