کد خبر: ۷۹۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰۴
فرد مذکور پس از انتشار سگ آزاری در جراید و سایتهای مجازی با همکاری گروه مردم نهاد و طرفداران و دوستداران حیوانات شناسایی و به مراجع قضایی کوچصفهان معرفی شد.
حلق آویز کردن یک قلاده سگ در کوچصفهان رشت/ 74ضربه شلاق حکم سگ آزار
به گزارش خبرداغ ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت گفت: فردی که مبادرت به اعدام و حلق آوریز کردن یک قلاده سگ در بخش کوچصفهان رشت کرده بود، کوچصفهان به 74 ضربه شلاق تعزیری محکوم شد.

 اصغر خودکار گفت: حکم محکومیت فردی که مبادرت به اعدام و حلق آوریز کردن یک قلاده سگ در بخش کوچصفهان رشت کرده بود، با رای شعبه سوم دادگاه عمومی کوچصفهان صادر شد.

وی افزود: فرد مذکور پس از انتشار سگ آزاری در جراید و سایتهای مجازی با همکاری گروه مردم نهاد و طرفداران و دوستداران حیوانات شناسایی و به مراجع قضایی کوچصفهان معرفی شد.

خودکار گفت: پس از سیر مراحل قانونی با رای ریاست شعبه سوم دادگاه عمومی کوچصفهان به 74 ضربه شلاق تعزیری درجه شش و نیز 6 ماه یادگیری شیوه ارتباط و برخورد با حیوانات خانگی و تربیت شده و سه ماه همکاری با شهرداری کوچصفهان با لباس مخصوص خدمات شهری در خصوص جمع آوری زباله های شهری محکوم شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: