کد خبر: ۷۹۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۷
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از جشنواره ملی فرهنگ و هنر اقوام ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برپا شده است، بازدید به عمل آورد.
بازدید معاون رئیس‌‌جمهوری از جشنواره ملی فرهنگ و هنر اقوام ایرانی در دانشگاه شریف
به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز سه شنبه 29 آبان 97 با حضور در دانشگاه صنعتی شریف به همراه پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور و محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و تعدادی از مدیران این دانشگاه از بخش های مختلف جشنواره ملی فرهنگ و هنر اقوام ایرانی در این دانشگاه بازدید کرد.

مونسان در این بازدید با حضور در غرفه های مختلف با هنرمندان استان های گوناگون از نزدیک گفت و گو کرد و خواستار تداوم برگزای چنین نمایشگاهی در اماکن مختلف از جمله محیط های دانشگاهی و آموزشی شد.

معاون رئیس جمهوری همچنین از نمایشگاه مربوط به دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید به عمل آورد.

مونسان در گفت و گو با هنرمندان و غرفه داران از برنامه های حمایتی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از هنرمندان صنایع دستی، فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

او در گفت و گو با هنرمندان صنایع دستی با اشاره به اهمیت توجه به سلیقه مشتری از آن ها خواست تا تولیدات خود را بر اساس الگوهایی زیبا و بر مبنای سلیقه مشتری تولید کنند تا در بازار فروش نیز موفقیت بیشتری کسب کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با اشاره به طرح های حمایتی دولت تدبیر و امید و سازمان میراث فرهنگی از هنرمندان صنایع دستی از پیگیری های جدی این سازمان برای بیمه هنرمندان صنایع دستی و نیز ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای آن ها خبر داد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین با حضور در بخش دیگری از دانشگاه صنعتی شریف، از نمایشگاه دفاع مقدس نیز بازدید کرد.

جشنواره ملی فرهنگ و هنر اقوام ایرانی از 26 تا30 آبان ماه سال جاری به مدت 5 روز توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف و با پیام «ایران، در شریف» برگزار می شود.

در این جشنواره آثار هنری، تاریخی، ادبی و علمی هر استان، نمادهای مهم استان ها از موسیقی، لباس، غذاهای محلی، صنایع دستی، سوغات، آداب و سنن و تئاتر آیینی در 50 غرفه نمایش داده می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: