کد خبر: ۷۹۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۶۰
یک نماینده مجلس گفت: وضعیت معیشت فرهنگیان دشوار شده و اگر مشکل فرهنگیان حل شود، در واقع به رفع مشکل جامعه کمک شده است، بنابراین باید اقدامات جدی در این راستا صورت گیرد.
بروکراسی پیچیده اداری انگیزه سرمایه‌گذاری را در کشور از بین برده است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدحسین افضلی در نشست علنی امروز سه شنبه ۲۹ آبان مجلس شورای اسلامی،  با تبریک ایام هفته وحدت گفت: وزارت نیرو علی رغم تذکراتی که درباره مشکلات برق شهرستان اقلید ارائه شده اما هیچ اقدامی در رسیدگی به مشکلات انجام نداده و کشاورزان برای برقی کردن چاه های آب خود با مشکل روبرو هستند.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور افزود: بروکراسی پیچیده اداری انگیزه سرمایه‌گذاری را در کشور از بین برده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت معیشت فرهنگیان دشوار شده و اگر مشکل فرهنگیان حل شود، در واقع به رفع مشکل جامعه کمک شده است، بنابراین باید اقدامات جدی در این راستا صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: