کد خبر: ۷۹۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۱
فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس می گوید: در فراكسيون كارگران در تلاشيم با وضع قانون، حقوق پرداختي كارگران را دو بار در سال متناسب با شرايط اقتصادي افزايش دهيم.
فاطمه ذوالقدر: پیگیر حل مشکل کارگران نیشکر هفت تپه هستیم / در تلاشیم با وضع قانون، حقوق کارگران را دو بار در سال افزایش دهیم

به گزارش خبرداغ، فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس می گوید: در فراكسيون كارگران در تلاشيم با وضع قانون، حقوق پرداختي كارگران را دو بار در سال متناسب با شرايط اقتصادي افزايش دهيم.

ذوالقدر در گفت و گو با «انتخاب»، با اشاره به وضعیت معیشتی كارگران گفت: متاسفانه قشر کارگر، در تلاطم های اقتصادي فعلی، بيشتر از قبل سفره هايشان خالي شده و در تنگنا قرار گرفته اند كه نپرداختن همين حداقل حقوق به آنها نيز ظلم مضاعفي است.

او درباره وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه افزود: از وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي خواسته ايم كه با ورود عاجل و بدون فوت وقت پرداخت حقوق كارگران نيشكر هفت تپه را پيگيري كند كه ايشان قول مساعد داده اند.

نماینده تهران در مجلس همچنین با اشاره به طرح مجلس برای افزایش حقوق کارگران برای دو بار در سال، ادامه داد: در فراكسيون كارگران در تلاشيم با وضع قانون، حقوق پرداختي كارگران را دو بار در سال متناسب با شرايط اقتصادي افزايش دهيم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در حالي كه اين رويكرد حمايتي در مجلس وجود دارد متاسفانه كارگران را از همين دريافت حداقلي هم محروم كرده اند كه پيگير حل موضوع به سرعت هستيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: