کد خبر: ۷۹۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۰
در شماره 256 مجله بانک ملی ایران راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی و توسعه بانکداری غیرحضوری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی و کارشکنی های دولت عراق موضوع دیگری بود که در این شماره از مجله به آن پرداخته شد.
راهکارهای بازاریابی نوین در شبکه های اجتماعی محور شماره 256 مجله بانک ملی ایرانبه گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، گفت و گو با معاون منابع انسانی بانک، مدیر امور شعب منطقه یک کشور، مدیر امور شعب منطقه دو کشور و مدیر امور شعب تهران از بخش های مهم این شماره مجله بوده که فرصت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را مورد بررسی قرار داده است

همچنین دورنمای تاثیر اپلیکیشن های بانکی در صنعت بانکداری، الفبای آموزش مفاهیم بانکی به کودکان، تاریخچه چاپ اسکناس در بانک ملی ایران و کیف پول موبایلی نیز موضوعات طرح شده در این شماره هستند.

شماره 256 مجله بانک ملی ایران در 84 صفحه منتشر شده و امکان دریافت آن از طریق سایت بانک نیز با مراجعه به آدرس www.bmi.ir و قسمت اخبار و نشریات بانک فراهم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فروشگاه اينترنتي
Germany
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
شبکه های اجتماعی با در نظر گرفتن سری قابلیت هایی که ارائه نمودند و زمینه را برای صاحبان مشاغل در کسب وکار را راحت تر نموده برای اینکه بتوانند با امنیت بیشتری فعالیت داشته باشند
فروشگاه اينترنتي
www.baneh.com
baneh.co@gmail.com
باسپاس
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: