کد خبر: ۷۹۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
دیپلمات‌های اروپایی از تمایل این اتحادیه برای تحریم اتباع ایرانی که مدعی شدند قصد اجرای عملیات تروریستی در دانمارک و فرانسه را داشتند، خبر دادند.
موافقت اتحادیه اروپا با تحریم اتباع ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، دو تن از دیپلمات‌های اروپایی امروز -دوشنبه- اعلام کردند این اتحادیه وضع تحریم‌های اقتصادی علیه اتباع ایرانی را که به تلاش برای اجرای عملیات تروریستی در دانمارک و فرانسه متهم شدند، بررسی می‌کند.

این دیپلمات‌ها اسامی اتباع ایرانی مورد نظر را اعلام نکرده و تنها گفتند که وزرای اروپایی در نشست بروکسل با کلیت این تصمیم موافقت کرده‌اند.

به نقل از رویترز، وزرای اروپایی همچنین در این نشست برقراری مکانیزم ویژه‌ای که اجازه دهد تجارت با ایران، خارج از قوانین کشوری و در راستای قوانین اتحادیه اروپا انجام شود، را بررسی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: