کد خبر: ۷۹۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۰
معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سلسله کارگاه‌های آموزشی اصحاب رسانه، کارگاه آموزشی «اصول و فنون مصاحبه» را با تدریس دکتر احمد توکلی برگزار می‌کند.
برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون مصاحبهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش،دکتر احمد توکلی، استاد علوم ارتباطات است که سابقه‌ای طولانی در رسانه در کسوت، مدیرمسئول، سردبیر و معاون سردبیر در رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه‌های ایران، همشهری، جمهوری اسلامی، تهران تایمز و خبرگزاری شانا دارد.   
از جمله تالیفات وی می توان به کتاب های گزارش نویسی برای مطبوعات، ویراستاری و مدیریت اخبار، مصاحبه خلاق، مصاحبه حرفه‌ای، مثلث طلایی نوشتن و خبرنویسی پیشرفته به زبان ساده اشاره کرد.
زمان برگزاری این کارگاه دو روزه، چهارشنبه 30 آبان و پنجشنبه یک آذرماه از ساعت 9 تا 12:30 دقیقه است. این کارگاه در سالن شهید مطهری، ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: