کد خبر: ۷۹۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۹
وزارت اطلاعات خبر داد؛
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات از ضربه وزارت اطلاعات به اخلالگران بازار پتروشیمی خبر داد.
متلاشی شدن یکی از بزرگترین شبکه‌های دلالی محصولات پتروشیمی/ ۱۴ نفر دستگیر شدند

به گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، در اطلاعیه  روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات  آمده است: سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از بزرگترین شبکه‌های دلالی و اخلال گر محصولات پتروشیمی را متلاشی کردند.

این شبکه غیرقانونی به صورت سراسری به ویژه در استان‌های تهران، خراسان رضوی، گیلان، قم، مازندران، گلستان، کهکیلویه و بویراحمد و قزوین فعالیت داشتند و درصدد ایجاد تقاضای کاذب در بازار بودند.

حجم تخلفات مالی این شبکه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است و با تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) علاوه بر کشف ده هزار تن محصولات پتروشیمی ،۱۴ نفر از عوامل اصلی این شبکه دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شده اند.

 گفتنی است با اقدامات اخلال گران و دلالان، بازار مواد پتروشیمی در ماه‌های اخیر ملتهب شد و نرخ محصولات صنایع غذایی و نساجی رشد ۵ برابری داشت که با اقدامات وزارت اطلاعات ،اکنون شاهد روند کاهشی قیمت‌ها در این بازار هستیم و همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: