کد خبر: ۷۹۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۳۳۲
فصل جاری لیگ برتر رفته رفته به هفته‌های پایانی نیم فصل اول نزدیک می‌شود و آبی پوشان تهران نیز در صدد هستند تا نقاط ضعفشان را مرتفع نمایند.
نقل و انتقالات زمستانی محل اختلاف شفر و هیات مدیره استقلالبه گزارش خبرداغ، تیم فوتبال استقلال تهران در فصل جاری فراز و نشیب‌هایی داشت اما در مجموع تاکنون نتایج مطلوبی نگرفته است. حذف از جام حذفی و پذیرفتن دو شکست در لیگ برتر و قرار گرفتن در رده هشتم جدول، قطعا نتایج مطلوبی برای این تیم به حساب نمی‌آید.

 

سرمربی و تیم مدیریتی این باشگاه در صدد هستند تا با استفاده از تعطیلات نیم فصل، نقاط ضعف را مرتفع کرده و به جمع مدعیان قهرمانی بپیوندند. از همین رو آنها اندک اندک پروژه نقل و انتقالات را استارت می زنند.

 

چندی پیش جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه با اعلام نارضایتی از دو خرید خارجی (گرو و نیومایر) خبر از بازگرداندن جباروف و تیام به استقلال داد که این موضوع به مذاق سرمربی آبی پوشان خوش نیامد. 

 

شاید جواد قراب ناخواسته تصمیمات هیات مدیره در خصوص نقل و انتقالات را رسانه ای کرد، اما این موضوع ناراحتی شفر را در پی داشت چرا که او معتقد است نقل و انتقالات پروسه ای است که باید از طریق سرمربی و مدیرعامل پیش برود. 

 

شفر بر خلاف نظر برخی از اعضای هیات مدیره به الحاجی گرو و نیومایر چندان هم بی اعتقاد نیست و بر این باور است که این دو بازیکن تحت فشار هستند و استقلال از فرصت دادن به آنها ضرر نخواهد کرد.

 

مسئولان باشگاه استقلال به زودی به صورت رسمی نقل و انتقالات زمستانی شان را کلید خواهند زد و آن زمان پاسخ خیلی از ابهامات روشن می شود.

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: